problemen met mijn carb. (deel2)

CraZy_M

. .. AeroX4Life .. .
Ok.. ik heb niet lang geleden een 17,5mm carb gekocht en op mijn scooter gezet, na heel wat klote heb ik mijn scooter gestart gekregen:
ik had eerst een 82sproeier erin(dat werkte voor geen meter) toen een 78, dat was al iets beter, toen een 76 weer iets beter, daarna een 70.. daarmee zag ik geen verandering.
het accelereren duurt lang en komt moeizaam op toeren en rijdt dan vervolgens maar voedstaps.
ik heb geen idee wat het probleem is!! wie kan me helpen!

Mijn bellaberde setup:
Aerox
Cilinder: std 50cc
Carb: 17,5mm
Uitlaat: leovinci navigator:x
Vario: Doppler S3R(gewichtjes heb ik nog niet afgesteld maar werkte gewoon goed zoals ik hem had gekocht)

Advertisement - register to remove this

heb je ook al verschillende standen van de gasnaald geprobeerd? ik heb hem altijd op de op 1 na hoogste stand staan namelijk en nooit geen klachten.

heb je ook een beetje met de choke "gespeeld"? kan soms helpen om de goeie sproeiermaat te vinden.

als ie fatsoenlijk werkt dan is het niet nodig dat je ook andere gewichtjes moet hebben, soms wel maar niet altijd.

potverdorie, doe ik mijn carter open, zie ik de gewichtjes+scroefjes van mij dopplervario er los in liggen en een verrote rollertje van mijn oude vario :|
niet zo best dus, maar de schade valt nog mee gelukkig en ik ken me racevario nog wel gebruiken nu, kheb alleen geen imbussleutel om de gewichtjes weer erop te zetten, weer tot morgen wachten :|

Originally posted by CraZy_M
Ok.. ik heb niet lang geleden een 17,5mm carb gekocht en op mijn scooter gezet, na heel wat klote heb ik mijn scooter gestart gekregen:
ik had eerst een 82sproeier erin(dat werkte voor geen meter) toen een 78, dat was al iets beter, toen een 76 weer iets beter, daarna een 70.. daarmee zag ik geen verandering.
het accelereren duurt lang en komt moeizaam op toeren en rijdt dan vervolgens maar voedstaps .
ik heb geen idee wat het probleem is!! wie kan me helpen!

Mijn bellaberde setup:
Aerox
Cilinder: std 50cc
Carb: 17,5mm
Uitlaat: leovinci navigator:x
Vario: Doppler S3R(gewichtjes heb ik nog niet afgesteld maar werkte gewoon goed zoals ik hem had gekocht)

nieuwe woord ? " VOEDSTAPS ???? 8P

Ik zou trouwens ook idd even kijken naar een andere vario...

Back