This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

problemen met alarm.

GhostriderTZR

GhostriderTZR
Hallo mensen, ik heb sinds eergisteren een alarm van easyparts.nl in mijn Tzr
geinstalleerd, maar hij doet steeds gekker. eergisteren deed alles het perfect,
maar mijn accu was dood. Gisteren een nieuwe accu gekocht(oude meegenomen), aangesloten, klaar. Niet dus! Alles deed het, behalve het op
afstand starten. als ik op het knopje van de afstandsbediening drukte om te
starten, hoorde ik alleen 1 tik, meer niet. vanmorgen alles nog drie keer nagekeken, maar alles zat goed aangesloten. Nu dacht mijn vader, Als ik nou de antennedraad aan het frame bevestig, heeft ie een betere ontvangst.
dus ik drukte op het knopje van de afstandsbediening om het alarm te activeren, en hij doet nu helemaal niks meer. Ook raar, als ik mijn contact aanzet, gaat meteen het alarm af, wat ik ook doe. ik heb nu de zekering van het alarm eruit gehaald, dus ik kan gewoon rijden, maar weet iemand wat er nu aan de hand is, want wij weten het niet meer. Bedankt vast, Benjy.

Als je alleen tik hoord dan is je accu niet helemaal vol. Meet deze nog eens na. Want dan is die wel sterk genoeg om het relia aan te trekken, Maar niet voor de start moter. En die antenne draad aan het frame, Ik weet niet of dit wel zo goed is voor het alarm. Want meestal word je frame als massa gebruikt, en dan zit je met spanningen door je frame. Denk niet dat de ontvanger dit zo leuk vind. Maar hij zou er einglijk tegen moeten. ik zou iig die antenne gewoon los laten niet aan het frame. En als jij je brommer op contact zet en het alarm gaat af. Dan is deze nog gewoon geactiveert. Je moet hem eerts deactiveren voordat je hem op contact zet. je hebt niet de plus en de min toevallig van je alarm verwisselt? met gelijkspanning kun je hier nog wel eens las van hebben als je de plus en min verwisseld hebt.

ALLES is goed aangesloten, dat heb ik inmiddels wel tien keer gecontrolleerd. In de beschrijving van het alarm staat: als je klaar bent met installeren en aansluiten, moet je het contact aanzetten en dan zal het alarm twee keer afgaan wat betekent dat alles goed is aangesloten(maar dan in het engels). Dit deed ie dan ook, maar sinds dat die antenne aan het frame heeft gezeten, gaat ie gelijk af als ik het contact aanzet, en ik kan hem met de afstandsbediening niet afzetten, omdat die niet werkt als het alarm nog niet geactiveerd is(door dat twee keer afgaan). DAT doet ie dus niet meer.