This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Problemen bij het weghalen van begrenzing bullit hero 50cc

Temp

New Member
Bij het openen van de Bullit Hero 50cc trof ik een ecu (Wantao DK11) aan, dit is eigenlijk een upgrade dat de vorige eigenaar deed, maar door deze upgrade vindt ik nergens hoe ik de bullit nu moet opvoeren. In de beschrijving van de Wantao DK11staat dat het onbegrenst is en dus heeft de vorige eigenaar dit zelf gedaan, ikzelf heb al enkele uren gezocht naar mogelijke begrenzingen en ik ben er van overtuigt dat het te maken heeft met de versnellingsbak omdat wanneer ik schakel maar tussen 2 versnellingen zit dan is de begrenzing weg, zelfs met die informatie krijg ik het niet voor elkaar de begrenzing te vinden en te verwijderen, moest iemand mij kunnen helpen, graag.
Mvg
 
nooit van het merk gehoord
even snel gegoogled en je heb mijn aandacht qua specificaties van de brommer!

verder gegoogled en dan specifiek het elektrisch schema, zie ik helaas geen directe indicatie voor een begrenzer....
morgen ga ik verder kijken.

echter kan het nog steeds aan de ECU liggen
 
na wat zoekwerk heb ik nog wat vraagjes:

- gaat het hier om een euro 4 of euro 5?
- wat is het maximale toerental dat je nu heb (wel in een versnelling)
- is het luchtfilter ook al onbegrensd?


andere vraag: welke injector zit er nu in?
 
na wat zoekwerk heb ik nog wat vraagjes:

- gaat het hier om een euro 4 of euro 5?
- wat is het maximale toerental dat je nu heb (wel in een versnelling)
- is het luchtfilter ook al onbegrensd?


andere vraag: welke injector zit er nu in?
Beste, alvast bedankt voor de moeite.
Het gaat om een euro 4
In 5de (hoogste) versnelling stopt hij op ca.7500 toeren
Ik heb geen idee wat betreft de luchtfilter, dus hier kan ik niet op antwoorden.
Welke injector er in zit weet ik ook niet. Maar ik zal het nodige zoekwerk doen, moest u in tussentijd kunnen uitleggen hoe ik de luchtfilter en injector kan checken zou ik dat apprecieren.
Mvg
 
volgens Boostycom.fr zou je maximaal 11000RPM moeten halen.
En als je in zn 1 of 2 zit? wat is dan het maximale toerental?

Welke injector er in zit weet ik ook niet. Maar ik zal het nodige zoekwerk doen, moest u in tussentijd kunnen uitleggen hoe ik de luchtfilter en injector kan checken zou ik dat apprecieren.
bij de injector kan je kijken naar nummers of markeringen

bij het luchtfilter kan er bij de inlaat (of voor/na het filter) een vernauwing zitten die de luchttoevoer belemmerd

Zie ook: https://piped.video/watch?v=pdRvPyrPO4o voor een andere optie die kan worden toegepast
 
in eerste of 2de haal ik wel de 11000 toeren
Ik moet helaas nu weg maar heb daarnet nog snel wat fotos gemaakt die mogelijks kunnen helpen, ik kan over een uurtje of 2 wel terug aan de slag.
 

Attachments

  • 3232D7B2-DA2C-4E13-BE51-1C4D882256C2.jpeg
    154.4 KB · Views: 6
  • DB8DF07D-5F04-42AE-905D-025EFAFA7187.jpeg
    234.1 KB · Views: 6
  • D371172F-4728-4E29-86F4-29CABBE58120.jpeg
    219.8 KB · Views: 7
  • 0329382A-8194-4E8C-84E8-355239F0183D.jpeg
    235.4 KB · Views: 6
  • B9220C30-891A-4BE9-8312-E012B1FF6220.jpeg
    189.5 KB · Views: 5
  • 73FF00BE-5DC9-47E9-92BA-063DCB85733F.jpeg
    185.6 KB · Views: 5
  • F2E34CD3-9210-4FD2-A7B9-AAE4B480EE0B.jpeg
    357.3 KB · Views: 5
  • 5A365970-D5AB-4319-847E-2066DE12A230.jpeg
    215.8 KB · Views: 5
  • 0E701107-769C-4261-8514-46BDAD86853D.jpeg
    179.3 KB · Views: 8
Ik heb uiteindelijk succesvol de begrenzer kunnen verwijderen, de vorige eigenaar heeft het draadje goed verstopt en aangepast (zie foto) nu zit ik met een vraagje, kan ik eventueel een begrenzer met een switch kopen om daar in te steken zonder mijn ecu te vervangen om hem te begrenzen als het nodig is en te ontgrenzen wanneer dat nodig is? Ps: de andere foto is hoe het draadje er origineel uit zag, misschien helpt dit. Mvg
 

Attachments

  • image.jpg
    368.7 KB · Views: 7
  • ADA77606-B003-452B-AAD1-F944F2ED5D61.jpeg
    637.7 KB · Views: 6