Dit kan , een massa probleem zijn , maar is het dan het remlicht wat je ziet , of zie je echt het achterlicht ook gaan branden , is rem en achterlicht dan zo gescheiden , dat je het verschil ziet . En anders ook deze even apart testen met losse draden . Hoe zwaar is de zekering die er nu inzit ? en hoe zwaar degene , die gesprongen is ?maar als ik rem weer wel.
7,5 en die gesprongen was ook 7,5Kan zijn misschien dat door de sluiting , iets kapot is gebrand in je angel eye . Als je het schema ervan hebt kun je hem testen , door los te maken van de kabelboom , en op massa , en een losse draad van de accu te proberen .
Dit kan , een massa probleem zijn , maar is het dan het remlicht wat je ziet , of zie je echt het achterlicht ook gaan branden , is rem en achterlicht dan zo gescheiden , dat je het verschil ziet . En anders ook deze even apart testen met losse draden . Hoe zwaar is de zekering die er nu inzit ? en hoe zwaar degene , die gesprongen is ?
die automatische was 10. Mijn vader heeft de spanning overal getest en was allemaal gewoon goed. Maar alles deed het eerst wel gewoon helemaal perfect, dus lijkt mij dat het aan de lampen zelf ligt. Maar waardoor het is gekomen heb ik geen idee. Ik heb de alpha ledjes aangesloten zoals ze het hebben uitgelegt op youtube freshparts. En ik heb de angeleye aangesloten zoals siparts het uitlegde. En alles deed het goed.Het uitschakelen van de dagrijverlichting als het knipperlicht spanning krijgt, gebeurt in de knipperunit zelf dus ik ben bang dat er daar iets mis is.
Maar zoals @trabiarie reeds opmerkte, het beste kun je zaken testen direct op de accu, dan weet je tenminste zeker dat het aan de unit ligt en niet aan de rest van de installatie van de scooter.
Hoeveel ampere was die automatische zekering en was deze wel voor 12 Volt?
Krijgt je achterlicht en angle eye wel spanning of is er iets gebeurd bij de aftakking op je contactslot als gevolg van die kortsluiting, want ik ga ervan uit dat je deze wel op de gelijkspanning van de accu hebt aangesloten?
4t 2017, maar had alles wel gewoon goed aangesloten dus het is niks met verkeerd aangesloten ofzo.De verschijnselen die je beschrijft wijzen op een massaprobleem of sluiting.
Zelf Alphaleds gemonteerd hebbende vermoed ik dat je je AC en DC spanning door elkaar hebt gegooid.
Is het een 4t of een 2t?
ik weet niet zeker of die automatische zekering wel 12 volt was eigenlijk. Als dat niet het geval was en het was een hogere volt, kan het dan daaraan liggen?Het uitschakelen van de dagrijverlichting als het knipperlicht spanning krijgt, gebeurt in de knipperunit zelf dus ik ben bang dat er daar iets mis is.
Maar zoals @trabiarie reeds opmerkte, het beste kun je zaken testen direct op de accu, dan weet je tenminste zeker dat het aan de unit ligt en niet aan de rest van de installatie van de scooter.
Hoeveel ampere was die automatische zekering en was deze wel voor 12 Volt?
Krijgt je achterlicht en angle eye wel spanning of is er iets gebeurd bij de aftakking op je contactslot als gevolg van die kortsluiting, want ik ga ervan uit dat je deze wel op de gelijkspanning van de accu hebt aangesloten?
Jawel alles is goed aangesloten gesoldeerd en al. Nee want anders zou de zekering nu nogsteeds wel moeten springen.Volgens mij was toen alles al gelijkspanning voor de verlichting.
En ik geloof dat je overtuigd bent dat het goed aangesloten is, maar wat je beschrijft wijst daar niet op.
Kunnen kabels/connectoren het frame raken misschien, dat je ergens dus aarde maakt waar je het niet wil?
Zou het misschien door die automatische zekering kunnen komen? Als die teveel volt zou zijn geweest? edit: trouwens da kan nii want mijn accu levert maar 12v en ik had er een 10 ampere 32 volt automatische zekering in zitten dus da zou geen verschil moeten maken toch?Volgens mij was toen alles al gelijkspanning voor de verlichting.
En ik geloof dat je overtuigd bent dat het goed aangesloten is, maar wat je beschrijft wijst daar niet op.
Kunnen kabels/connectoren het frame raken misschien, dat je ergens dus aarde maakt waar je het niet wil?