Probleemwijken

TresurP

SR Tres
Probleemwijken,

Ik weet niet of jullie het kennen maar het is een nieuw tv-programma. Komt vanavond na Peter R. de Vries om 21:50 geloof ik.

Vanavond is Assen-Oost en ik vroeg mij af of er misschien members zijn die hier wonen of in een andere probleemwijk?

Ik ga iig kijken vanaaf :)
 
Advertisement - register to remove this

assen-oost 8P

laat ze maar is gaan filmen in schilderswijk, laakkwartier, transvaal, schalkwijk, kanalen eilanden etc.
 
mjah laatste tijd onwijs veel nieuwbouw, ziet er wel netjes uit nu, maar 90% is buitenlands daar en dan noemen ze het al snel een 'probleemwijk'.
ik heb er iig nooit problemen gehad, en vroeger in de scooter tijd kon ik er ook makkelijk met m'n runner doorheen rijden.

edit: wel 1 keer door 180'er achterna gezeten daar btw :rolleyes:

maar den haag zuid west is erger, daar bij terra college.
daar wel aardig wat gekke dingen meegemaakt, en daar is me runner uiteindelijk ook gejat :( mjah
 
hoorn-kersen boogerd, grote waal kan je denk ik ook wel meej rekenen

gelukkig woon ik in een saai dorp :)
 
Almere Buiten word langzaam aan ook zo'n probleemwijk. Je hebt 1 rot deel daar, verder veel nieuwbouw maar die goedkope huurhuizen zijn niet bevorderlijk.

Verder is Stedenwijk in Almere Stad ook niet echt een fijne buurt.
 
Jups, ik kom uit Assen. Ga ook zeker proberen te kijken, moet wel werken vanavond.

Ik weet welke wijk ze bedoelen. Tis niet meer extreem zoals paar jaar geleden volgens mij. Tis wel een redelijke aso wijk als je het vergelijkt met de rest van Assen.
 
Last edited:
woon ook in assen oost

t is niet bepaald zo'n ruige buurt, maar wel een probleemwijk. doordat de hele wijk vol zit met junkies en criminelen is er af en toe grote onrust. Zo'n junkie bij mij in de straat had zichzelf opgehangen, straatje verder burenruzie waar ze elkaar met vuurwapens dreigden neer te schieten
Maar persoonlijk vind ik het een rustige wijk.... niks aan te beleven en daarom ga ik ook altijd naar Peelo :p
Ook woont hier in de buurt een vader met 3 zonen (17, 18 en 19 jaar) die bekend staan onder de naam pyromanenfamilie omdat ze in 2 jaar tijd 30 brandstichtingen hebben gepleegd alleen al in assen oost, een schadesom van 2 miljoen euro. Ze worden vervolgd voor brandstichting, maar twee daarvan (de oudsten) ook voor poging tot doodslag omdat in sommige huizen terwijl de brand werd aangestoken nog mensen zaten.

zo kan ik nog wel een uur doorgaan
 
Last edited:
nulkoel said:
assen-oost 8P

laat ze maar is gaan filmen in schilderswijk, laakkwartier, transvaal, schalkwijk, kanalen eilanden etc.

Weet je wel waarover je praat ?

Schalkwijk :X? Dat boerendorpje?

Kanaleneiland is een probleemwijk ja, hier 2 km vandaan. Fokkesteeg hier in nieuwegein is ook nie lekker om te wonen vind ik.
 
Schalkwijk in Haarlem (wijk ja.. geen dorp) is berucht voor alleen maar allochtonen.. dat en Parkwijk.. ^^
Nieuwjaar altijd wel ME op dezelfde plek en zelfde tijd ^^
 
veel te veel probleemwijken voortaan.. ben blij da ik niet meer in de stad woon maar lekker in een rustig dorpje waar alleen maar "stoere" nep racisten rond rijden :p
 
Mini-g said:
Schalkwijk in Haarlem (wijk ja.. geen dorp) is berucht voor alleen maar allochtonen.. dat en Parkwijk.. ^^
Nieuwjaar altijd wel ME op dezelfde plek en zelfde tijd ^^

Ja idd das een een probleem wijk, ik woon daar 15 min. vandaan daar lopen echt alleen maar allochtonen maar dat zou het probleem nie moeten zijn, maar dat is het dus wel blijkt in de praktijk..
 
ehum... Heerlen... ehum

geen uitleg verder nodig lijkt me

alhoewel de junkies zijn verdreven naar maastricht maar er komen nog genoeg duitsers en belgen de shit hier halen

de kleine criminaliteit gaat echt ver hier, er is niets wat je niet gestolen kan krijgen hier in de buurt
 
hier hebben we palenstein (apenstein ;) )
das de zoetermeerse probleemwijk :X daar mag ook na 8 uur niet meer pizza bezorgt worden :p opzig chill aangezien ik een pizza-boi ben.
 
Back
Top