This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Probleempje met speedfight

be01

Well-Known Member
Ik heb een speedfight 2 lc met:
dr70
stnd uitlaat (om niet al te erg op te vallen )
17.5 carb met doppler spruitstukje
7.5 gram rollen en 76 sproeier

Sinds ik vorige week mijn vriendin naar huis bracht door de stromende regen (heb maar 1 gedeelte luchtfilter dus k denk water oid erin) doet mijn scooter super vaag.
Eerst ging hij aan maar verzoop tie zodra je gas gaf, nja ik ff bougie schoongemaakt en ff het water / benzine uit de vlotterkamer weggegooit (zat btw erg weinig in :? )
en nu trekt ie eerst goed tot aan de 15 en daarna zakt ie in.. soort bwoooop geluidje.. en stopt totaal met gas geven.. maar blijft daarna wel gewoon stationair lopen en hij start ook gewoon normaal :?
k heb al nieuwe bougie geprobeerd en luchtfilter totaal schoongemaakt
maar nu heb k dus nog dat +-15 km probleem :'(

Draai je carburateurtje maar eens helemaal uit elkaar, en door(laten)blazen met de compressor, luchtfilterschuim in benzine uitknijpen en laten drogen, eventueel nog je filter in de luchtfilterolie dompelen. en alles weer netjes monteren geen schroefjes vergeten en zorgen dat alles netjes dicht zit.

Denk dat dit wel wonderen doet

Edit : Te laat fur!ious zei het ook al

carb is schoon.
heb dr nu een 82 sproeier ingestopt, maar t rijd nog steeds niet helemaal goed.. hij valt op een gegevenmoment terug in toeren (boven de 50 oid) maar k ging daarna de bougiekleur kijke en de HELFT van de bougie was koffiebruin :?