probleempje met snelheid zip 25cc

Status
Not open for further replies.

zip25ccc

Well-Known Member
Hallo allemaal ik post hier af en toe als ik problemen heb met mij zip en altijd wordt die geclosed.
Mijn taalgebruik is netjes dus ik vindt het niet gepast dat elke keer een administrator komt en mijn post closed .Vindt het heel kinderachtig deze forum is er toch voor problemen met scooter en ik heb een probleem dus geef me dan een kans om advies te krijgen om mijn scooter te maken.

Dit is het verhaal:
Ik heb een puch zip 25 cc type 3 rst helemaal origineel heb zelfs vario ring eruit gehaald nog steeds 25 km soms rijd tie zelfs 15 net 20.
Ik heb alles origineel cabarateur 12mm dellorto origineel uitlaat en cilinder
heb pas rollen vervangen want de blok stotterde bij de optrek.
Zat eerst 15 gram op de scooterzaak heeft mij 8,5 gram geadviseerd heb ik erop bevestigd alles er op en hij rijdt nu 25 KM.
Ik heb deze zip pas hij is 5 maanden oud van dealer heb cabarateur schoongemaakt echt hele blok is nieuw en valt haast niet uit 1 keer kicken.
Aleen de snelheid is de probleem ze horen normaal 35 km of 40km max te rijden.De sproeier is goede maat bij mij vorige post zei er iemand of het daar aan ligt ik denk zelf die rollen.
Heeft iemand een oplossing heel jammer van de zip heeft windscherm alles echt mooi ding maar rijdt 25km andere jongens lachen me uit:?

ik hoor het wel ik hoop aleen dat deze post blijft en niet wordt geclosed
mvg9||6
 
Advertisement - register to remove this

ik zal er maar niks op zeggen dat het een snor is, maar heb je je cilinder al nagekeken?

- Zuiger
- Zuigerveren
- cilinder warm gelopen
- v-snaar versleten
- v-snaar die eventueel slipt


met dit topic zul je tevens dezelfde dingen krijgen dan met je vorige topic, + dat ze gaan zeuren.

gebruik de search, en je zult zeker weten tegen komen met wat jouw probleem is.:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top