This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Probleempje met Aerox( help aub)

giyar

Well-Known Member
hallo,

ik heb een Aerox die steeds uitvalt als je geen gas geeft. ik starte me aerox wat moeilijk ging ( heel raar want meestal start die gelijk) toen ging ik een klein stukje rijden en zodra ik stoppte viel de motor uit toen zag ik lampje van de olie branden hup naar de benzinestation 2tak motor olie er in kijk in onder me scooter allemaal olie :? hoort dat? dus ik start hem weer maar hij valt weer uit zodra ik geen gas meer geef.
nu heb ik ontdekt dat er een scheur zit in de uitlaat helemaal op het op waar je hem moet aan sluiten.
volgens mijn vader valt die dan uit omdat de gas er gelijk uit kan zonder tegendruk kan dit kloppen of ligt het ergens anders aan.

kunnen jullie mij helpen aub ben net 16 heb me aerox maar een week en weet er bijna niks van
 
- Met scheur in uitlaat rijdt ie gewoon..
- dat olie zou ik wel even nakijken miss dat je slang los ligt.. dat vind je cil niet egt fijn..

- Miss carb ff schoonmaken met puur benz. of stationair schroef iets indraaien..

suc6
 
slangetje want je olietankje afgeschoten,geen olie daarna warmgelopen.
Als dit een week nadat je hem gekocht hebt gebeurd is zou ik verhaal gaan halen maar alleen als je hem bij de Dealer weg hebt...

Mvg Sanderd
 
hallo iedereen heb een aardig groot probleempje met me scooter.
ik reed afgelopen week op de weg en wilde optrekken ( gewoon rustig) en leek wel of die verzoop ) hij viel niet uit hij ging stationair lopen. dus ik zet hem stil. zet hem uit. en start ( start in 1 x) en wilde proberen te rijde .. maar hij maakt amper toeren en hij komt niet vooruit maar als ik hem aanduw en door ren en erop ga dan gaat die langzaam en telkens wat harder maar ook iets appart geluid
wat zou dat kunnen zijn.

Het gaat om een aerox hoop dat een van jullie het weet zelfs bij de scooter centrums weten ze het niet.

gr glenn