This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

probleem

venne

Well-Known Member
hey
Ik heb eens gekeken naar mijn uitlaat van mijn booster. Hij is roest en schilfert af. Wat kan ik daar tegen doen?

Mijn ander probleem is dat er als ik wil optrekken er kleine vlammetjes uit mijn uitlaat komt. Weet er iemand wat dat is?

dit zelfdehad ik ook met me orginele aerox uitlaat... catalisaror brand eruit ofzo... ging er op ten duur ook harder van

kdenk btw dat dit bij jou ook het geval is

Bij mij was het ook met me std. Aerox uitlaat
Dan brand idd je catalysator weg. Mijne bleef gewoon door rijden, maar een vriend van me had hetzelfde met zijn Aprilia Amigo en die kapte er gewoon mee. Zat helemaal geen power meer in (voor zover dat er was )

Originally posted by ZwolleEvert
dit zelfdehad ik ook met me orginele aerox uitlaat... catalisaror brand eruit ofzo... ging er op ten duur ook harder van

kdenk btw dat dit bij jou ook het geval is

Yup dat heb ik ook en een kameraad ook (beide aerox).
We dachten ook dat het de katalisator was

Originally posted by venne
kan dat kwaad als mijn katalisator weg is? Moet ik daar dan iets aan doen?

niet voor jou denk ik maar wel voor het milieu en ik denk dat het verboden is om zonder katalisator te rijden (weet niet of de jutten dat ook controleren)

haha, en al die standaard uitlaten zonder kat dan, een katalisator is niet verplicht hoor, dus maak je geen zorgen, het kan helemaal geen kwaad.

Originally posted by foxrider
haha, en al die standaard uitlaten zonder kat dan, een katalisator is niet verplicht hoor, dus maak je geen zorgen, het kan helemaal geen kwaad.

Auto's moeten dat en scooters niet :? raar nou ja dat wist ik niet