probleem zip caburateur afstellen

n_zrk

New Member
hallo ik had een probleem bij het afstellen van mijn caburateur ik heb net een nieuwe cilinder erop maar de scooter komt maar amper vooruit de nieuwe cilinder is een malossi mhr 50cc en de oude was een 70cc malossi. het is gewoon een delortho caburateur 17,5 mm
 
Advertisement - register to remove this

hallo ik had een probleem bij het afstellen van mijn caburateur ik heb net een nieuwe cilinder erop maar de scooter komt maar amper vooruit de nieuwe cilinder is een malossi mhr 50cc en de oude was een 70cc malossi. het is gewoon een delortho caburateur 17,5 mm
Heb je de sproeier wel aangepast? En heb je ook wat meer informatie, wij kunnen niet veel informatie hieruit halen.
 
het is een 50cc mhr met yasuni r, het was eerst een 70 malossi maar die is helaas warm gelopen bij die cilinder had ik ook al problemen met het afstellen van de benzine maar daarbij lukte het enigsinds nog. maar met deze cilinder lukt het me niet om een goed mengsel te krijgen de gasnaald staat al in het bovenste slotje en de sproeier is al een aantal maten kleiner gegaan. Maar ik heb zelf het idee tot de verbranding niet optimaal plaatsvind . hij stottert erg en wilt niet op toeren komen.
 
Back
Top