Probleem scooter

Bowie pennewaert

New Member
Heb probleem met mijn scooter. ik starte hem en hij draaide 2 min ik hoorde krak en hij viel stil. geeft niks meer bleek nadien toen ik cilinder controlerde en klein stukje uit mijn zuiger te zijn. Ik heb origineel cilinder er terug opgezet maar geeft nog steeds niks krijgt lucht ,naft en vonk. Heb carburateur al uitgekuist ,membraam zuigt nog naft trekt ook geen valse lucht.
Heb egt geen enig idee meer wat het kan zijn.

Maar Alvast bedankt voor de hulp
 
Advertisement - register to remove this

Als je naar de bakker gaat en zegt: brood.
Wat vraagt de bakker dan ?
Wit of bruin, half of heel, volkoren of vloer...
M.a.w. we moeten wel weten om welke scooter/brommer het gaat.
Merk, type, bouwjaar et cetera...
Kymco super 9 2003
70cc nu originele op al de rest ook originele
Post automatically merged:

Kymco super 9 2003
70cc nu originele op al de rest ook originele
Luchtgekoelde
 

Dus je hebt 2 kymco's of..?
 

Dus je hebt 2 kymco's of..?
Nee hoe kom je hierop mss
 
Je dubbele topic verwijderd, dus dat is opgelost. Een forum werkt iets anders als facebook @Bowie pennewaert

Gelukkig zijn berichten hier wat duidelijker terug te vinden en hoe je het niet in meerdere groepen te delen om meer mensen te bereiken :)

Maar als mensen je goed willen helpen, probeer een duidelijk en helder verhaal neer te zetten met je probleem, wat je al geprobeert heb, welke scooter je exact hebt, eventueel dingen van de afstelling en welke andere bijzondere dingen er eventueel van invloed kunnen hebben op je probleem.

Het helpt als jouw bericht helder is, voor de ander om erop te reageren. In elk geval veel succes hier op het forum :)
 
Back
Top