Probleem poelie zip

y.martt

New Member
Hallo allemaal ik heb heb sinds kort een probleem met mijn koelvin die niet helemaal mee werkt.
Link vorige post daarover:
Nu heb ik dat probleem nog steeds niet echt kunnen oplossen, ik merkte sowieso al dat mijn scooter vaak moeite had met op gang komen dus ik ging mijn trekveertjes even vervangen. Tijdens terug zetten van de poelie merkte ik dat het echt onmogelijk was voor mij om mijn v-snaar in te drukken om het instaleren van makkelijker te maken. De poelie beweegt prima als er geen drukveer etc. op zitten, is het onmogelijk. Ik had nog een malossi drukveer liggen (zat er al precies zo een in) en die heb ik er toen gelijk in gezet om te kijken of dat het was maar dat verhelpt ook niks. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
 
Advertisement - register to remove this

Het is normaal dat je heel veel kracht moet zetten om de pouliehelften uit elkaar te trekken. Als hij zonder veer wel soepel glijd denk ik niet dat er iets aan de hand is. Maar je zou de geleiders schoon kunnen maken en opnieuw invetten
 
Het is normaal dat je heel veel kracht moet zetten om de pouliehelften uit elkaar te trekken. Als hij zonder veer wel soepel glijd denk ik niet dat er iets aan de hand is. Maar je zou de geleiders schoon kunnen maken en opnieuw invetten
Heb je dan een tip voor hoe ik mn v-snaar terug kan monteren?
Post automatically merged:

Het is normaal dat je heel veel kracht moet zetten om de pouliehelften uit elkaar te trekken. Als hij zonder veer wel soepel glijd denk ik niet dat er iets aan de hand is. Maar je zou de geleiders schoon kunnen maken en opnieuw invetten
Ik zag joey het in deze video redelijk makkelijk doen, of hij is gwn fk kast.
2:40 ong
 
Last edited:
Heb je dan een tip voor hoe ik mn v-snaar terug kan monteren?
Post automatically merged:


Ik zag joey het in deze video redelijk makkelijk doen, of hij is gwn fk kast.
2:40 ong
Hoef je geen kast voor te zijn gewoon meer boterhammen met pindakaas naar binnen trappen. Maar ff zonder gekheid je kan proberen een kleine draaiende beweging te maken. Werkt bij mijn overrange tenminste wel zo, dat scheelt wel iets.
 
Hoef je geen kast voor te zijn gewoon meer boterhammen met pindakaas naar binnen trappen. Maar ff zonder gekheid je kan proberen een kleine draaiende beweging te maken. Werkt bij mijn overrange tenminste wel zo, dat scheelt wel iets.
Nee je hoeft geen kast te zijn maar terwil je knijpt de ring naar rechts draaien die je tegelijkertijd naar rechts draait.
Het is me gelukt soms moet je gwn ff een nachie slapen dan word je wakker en doe je het compleet anders, was beetje gaar na hele dag eraan werken. En je hoeft zeker geen kast de zijn ben ik achter gekomen ja haha, dank voor de reacties!
 
Back
Top