Probleem Motrac Urban m6

Berend Kluytmans

New Member
Hallo iedereen,

ik heb al best lang een Motrac Urban m6, dat is een Aziatisch merk onder AGM. ik heb die op marktplaats gekocht en hij deed het eigenlijk altijd best goed. tot op een moment toen ik naar een vriend reed, en langzaamaan afsloeg. hij sloeg dan af als ik minder gas gaf. onderweg sloeg hij meerdere malen af als ik bijvoorbeeld voor het stoplicht moest stoppen. tot ik bij mijn maat aankwam, en hem uitzette, ging hij niet aan. een paar dagen later probeerde ik er wat aan te doen, zonder succes. wel startte de brommer soms, maar als ik dan in zijn neutraal gas gaf, sloeg hij af. alsof er valse lucht bij kwam.

ik heb een nieuwe cdi, bobine, en een carburateur gekocht maar niks had succes. wel heb ik destijds een andere carburateur gekocht dan dat er op zat. ik wist toen niet exact welke ik moest kopen. toen de carburateur aankwam, was er iets mis met de vlotter. maar ik kreeg de carburateur niet open omdat het een goedkope Chinese carburateur was. ik weet nu dat er een pz17 carb. origineel op zat, maar ik weet niet zo goed of een nieuwe carburateur het probleem verhelpt.

mijn vraag is dus; kent iemand dit probleem, en hoe kan ik dit verhelpen.

ook heb ik nagedacht over een nieuw blok, maar wil toch eerst weten of er een betere oplossing is.

alvast bedankt.

Advertisement - register to remove this

Klinkt als een benzine probleem
Vaak zijn die chinese cabarateurs helemaal niks waard....
Check ook je vacuum kraan even
En kijk of de vacuum openingen in je tankdop nog open zijn als deze dicht zitten trek je vacuum in je tank.

Back