Probleem met wallaroo - Valt constant uit! :S

Slidertje

Well-Known Member
Hallo, heb een wallaroo die ik moet repareren , het probleem is dat hij constant uitvalt als je er 50meter mee rijdt en dan effe minder gas geeft .
Hij is origineel behalve een ontgrensde sito .

Grtzzz JOnathan

Advertisement - register to remove this

Gewoon ff een nieuwe bougie plaatsen en kijken of je vlotterbak constant benzine krijgt , bijv als ie uitvalt je carbuarateur eraf schroeven en in je vlotterbak naar benzine kijken , en check je pakkingen is allemaal miss trekt ie na 50m valse lucht. krijgt ie constant benzine dan zou ik je afstelling is nagaan , succ6 ermee , ik wil je wel helpen als je telkens duidelijke reply's plaatst .

Wat voor sproeier zou er normaal in moeten?
Heb overal al gekeken voor valse lucht , maar alles is goed dicht.( pakkingen OK , Keerringen OK. )
Dat van de vlotterbak ga ik direct nakijken.

Grtz Jonathan ;)

Bougie ook al gechekt .
Heb het gedaan zoals je zij , dus als hij uitvalt controleren op benzine , en er was benzine.
Soms ploft hij is voor hij uitvalt.
Hij moet snel gemaakt worden want de brommer is van mijn vriendin en ze moet volgende week naar school met de brommer :s

grtz

Als je walleroo ploft dan ontsteekt hij niet goed (bougie of Ontsteking zelf)
loopt hij wel stationair ? Wat ook kan is dat je benzine niet goed is ,
niet goed gemengd maar lijkt me sterk , als hij wel stationair loopt is het zowiezo
je bougie niet maar je bijv je afstelling waardoor hij uitvalt , teveel brandstof
of teveel lucht of te weinig , met wat voor filter werk je .

Klinkt gewoon als verkeerd mengsel. Wat heb je/zij gedaan waarna dit gebeurd is? Zit er nog wel olie en KVS in?

Zoja Ga eens wat groter in sproeier om te beginnen. Gasnaald staat in het midden?

Lodewijk wat lul je . Ik heb nog nooit een walleroo met waterkoeling gezien alleen omgebouwd , ik was net goed op weg kom jij ertussen , slidertije ik weet wel bijna zkr dat de sproeier te laag is , probeer is wat hoger en check de bougiekleur , weet je wel he .

Hogere sproeier , kzal morgen proberen , maar heb morgen een verjaardag en overmorgen ook , kzal dus weinig tijd hebben :s ..
Maar de bougie ziet wel gans zwart :s

Thx voor de hulp en geeft niks lodewijk ,tis AC

Back