probleem met scooter

Dufenzo

Well-Known Member
hello everybody !!

heb net groot project gedaan aan men scooter (booster spirit)

heb er nieuwe stage 6 krukaslagers op gezet , malossi 70 cc sport, 21 mm dellorto, nieuw membraam carbon plaatje van malossi (zat erbij), luchttrechter( bell mouth)

na alles te hebbn gemonteerd moest ik al even kickebn om hem in gang te krijgen dit lukte na enkele 50 keer te kicken hij bleef goed draaien, alles perfect, en toen ik gas meer gaf viel hij gewoon stil, vandaag nog eens geprobeerd en juist hetzelfde probleem, er is onsteking de bougie wordt nat het natte ziet enkel zwart, compressie is goed.

kan iemand mij helpen voor ik hem mss binne moet doen ofzo want mss is het iets klein waar ik dan 120 euro voor betaal :d


gretts flowrenzow
 
Advertisement - register to remove this

mja, wat voor luchtfilter heb je? en wat voor sproeier zit erin nu?

en begrijp ik het goed , heb je wel de krukaslagers vervangen maar niet de krukas zelf?

wat voor as zit er in als ik vragen mag?

wat voor uitlaat heb je overigens?
 
Metrakit ecoloic uitlaat maakt normaal niet uit qua starten en zijden enkel prestatie denkik, luchtfilter gewoon een bell mouth stuk erop gezet check op scooterattack naar bell mouth, krukas niet vervangen , geen geld voor een overdreven dure krukas te kopen, dus ori krukas, bougie zit zwart en is nbat start wel maar rijd niet echt valt uit stiks precies.
 
Tsja, dit klinkt toch echt als een probleempje in de afstelling. Hij krijgt te veel benzine, want he bougie wordt zwart zeg je. Kleiner sproeiertje proberen en de carburateur opnieuw afstellen.
 
Back
Top