Barbara030
New Member
Hallo allemaal,
Ik ben bij de keuring geweest voor mijn scooter te laten keuren om geel kenteken te krijgen (nu blauw kenteken) alleen is mijn scooter afgekeurd op mijn moterblok omdat er een ander motorblok onderzit van een ander type.
(Er zit een ander motorblok onder omdat ik met mijn originele motorblok zonder/zeer weinig olie heb gereden en toen een licht krakend geluid uit mijn scooter kwam. Mijn vader heeft toen een motorblok op marktplaats gekocht en die eronder gezet waardoor mijn scooter weer goed zonder krakend geluid reed)
Maargoed mijn vader wil dus mijn oude originele motorblok er weer onder zetten om mijn scooter weer goedgekeurd kan worden.
Maar nu is mijn vraag..
Kan iemand mij vertellen waar mijn vader naar moet gaan kijken als hij mijn oude motorblok eronder zet.(die dus voor korte tijd met geen/zeer weinig olie heeft gereden.)
Het gaat om een piaggio vespa Sprint 4t/2v de cilinderinhoud is 50cm3 met een cabrateur.
Alvast heeel erg bedankt!
Ik ben bij de keuring geweest voor mijn scooter te laten keuren om geel kenteken te krijgen (nu blauw kenteken) alleen is mijn scooter afgekeurd op mijn moterblok omdat er een ander motorblok onderzit van een ander type.
(Er zit een ander motorblok onder omdat ik met mijn originele motorblok zonder/zeer weinig olie heb gereden en toen een licht krakend geluid uit mijn scooter kwam. Mijn vader heeft toen een motorblok op marktplaats gekocht en die eronder gezet waardoor mijn scooter weer goed zonder krakend geluid reed)
Maargoed mijn vader wil dus mijn oude originele motorblok er weer onder zetten om mijn scooter weer goedgekeurd kan worden.
Maar nu is mijn vraag..
Kan iemand mij vertellen waar mijn vader naar moet gaan kijken als hij mijn oude motorblok eronder zet.(die dus voor korte tijd met geen/zeer weinig olie heeft gereden.)
Het gaat om een piaggio vespa Sprint 4t/2v de cilinderinhoud is 50cm3 met een cabrateur.
Alvast heeel erg bedankt!