Probleem met lagers, vering of bussen van DNA 50

ED1973

Well-Known Member
Hier is mn probleem:

Tijdens het rijden voel ik soms vreemde "trillingen", alsof er iets (een lager of iets dergelijks) niet soepel draait. Ik voel het vooral in bochten of als ik over een hobbelige straat rij. Eerst d8 ik dat het mn achterwiel lagers waren, dus heb ik die vervangen, maar het probleem is er nog steeds. Ik voel het extra als ik met een passagier rij.

Ff een vraagje tussendoor over die DNA achteras-lager (a/d kant van dat wiel): moet die as gewoon in die lager gedrukt kunnen worden of moet hij strak in die lager zitten en er dus in geperst worden? Want ik kon hem gewoon met de hand in drukken..

Om terug te komen op dat van eerder, wat kan de oorzaak zijn van die trillingen? Krukas lagers moeten vervangen worden (dat had ik van iemand gehoord)? Of is zijn het die bussen van die motor-ophanging of die schokdemper van achter?

Wat denken jullie???
 
Advertisement - register to remove this

Ik hetzelfde gehad ligt waarschijnlijk aan het subframe aan de rubbers die kan vervangen door polini silentblocks deze worden gebruikt in zipjes ook voor het racen. waar te krijgen geen idee weet alleen dat ze in me zip subframe zitten.
 
Back
Top