Probleem met digi.

zjonnie

J.O.H.N
Ik heb een probleem, ik krijg mijn digi (Ricoh caplio rr30) niet geinstalleerd op mijn comp (winxp)
Tijdens het installeren vraagt hij om het bestand usbscan.sys op de windows xp prof cd.
Ik dus die cd geleend en erin, maar niks, kan niks vinden.
Zoeken op die cd met zoekfunctie leert dat dat bestand er niet opstaat dus vandaag ook dat hij het niet kan vinden :(
De camera moet te gebruiken zijn met xp volgens de handleiding maar het lukt tot nu toe nog niet erg hard dus :(
Iemand een oplossing?
 
Advertisement - register to remove this

download ff wat drivers, de laatste versie... probeer die. En gebruik adobe ofsow als programma om te converteren..
 
je, maar als ze het niet doen ... :p

Download nou maar gewoon ff de drivers... En je gebruikt adobe ofsow, of een ander programma ( misschien staat er wel 1 op je cd, die je zo kan installeren) waarmee je de foto's vanuit de camera naar de pc download..
 
Aha, nou er zijn geen drivers te vinden dus dat kan al niet :)
En wist niet dat dat via adobe ging dus als het niet lukt probeer ik dat iig al.
 
Tis al gelukt, dat bestand staat wel op je comp, maar ik kon het niet vinden omdat je in zoeken geen .sys bestanden kan zoeken.
Maar waarom hij het dan niet automatisch vindt tijdens het installeren :s
 
Nee helaas zou het graag doen maar kan niet, heb geen drivers gedownload die zijn er nl. niet :)
Nu nog batterijen zooi en geheugen.
Èn scherpe foto`s krijgen, toch eens de handleiding goed lezen
8P
Deze kan wel dicht btw..
 
Back
Top