probleem met carburateur naar voren

SRT_sprintertje

Well-Known Member
goedemiddag

Ik heb heb mijn carburateur naar voren staan.

Ik heb alleen het probleem als ik vanuit stilstand vol gas wil geven dan valt hij dood en hij wilt niet stationair draaien.

De die gebruik is van ht- tuning en deze is erg kort waardoor mijn carburateur in een hoek van ongeveer 30 graden op mijn staat. Kan dit kwaad?

Als ik mijn achterstaaf zal in zal inkorten waardoor het blok schuin naar voren kantelt zal dit helpen?

De stationair sproeier en gewone vervangen.
Stationair sproeier : was 45 nu 48
hoofdsproeier : was 132 nu 138

Setup :

malossi speed 7T xsh
stage 6 28mm black edtion
ht tuning wig
malossi vl14 tuned
ect...

ps .De scooter heeft wel gewoon goed gelopen met een stage6 wig maar die wees naar achteren.

mvg mathijs
 
Advertisement - register to remove this

nee je moet foto maken van je totale blok. zodat we de stand van je blok en carb kunnen zien..
maar zoals ik nu zie staat hij echt heeul schuin.
 
dus als je achterwiel op de grond staat staat je carb dus bijna onder 90 gr. ?
zo op het oog is dit VEEL te schuin..dit ga je ook met je vlotterniveau niet goed krijgen..

je kunt je (veeeeel te lange) achterstaaf inkorten zodat je blokhoek anders wordt en daarmee ook je carb rechter krijgt
 
nou , voor een minarelli is dit een redelijk normale stand van het blok , alleen dit is een Malaguti f15 firefox , deze blokken staan meestal iets voorover maar hebben wel een enorm lange schokbreker vergeleken met een gemiddelde minarelli scooter! dus die staaf is hiervoor helemaal niet zo lang eigenlijk.

Het gebeurd dus met een std firefox ook regelmatig dat de uitlaatbocht word platgereden haha!


Ik zou persoonlijk zorgen dat de carb platter komt , waarom zet je de carb niet naar achter?
 
probleem is opgelost.
Ik heb niks veranderd aan de achterstaaf hoogte.
Heb mijn membraan schoon gemaakt en alles goed afgekit zodat hij geen valse lucht kan trekken.
En heb de sproeiers 132 en 45 erin gezet en nu loopt hij goed.

Ik heb mijn carburateur naar voren staan voor een betere gasreactie.
En met deze wig kan mijn carburateur niet naar achter.

Iedergeval iedereen bedankt voor de reacties om te helpen
 
Back
Top