Probleem met Aerox Afstellen

Lennard

+ Area 51 +
Ik heb sinds een paar dagen een aerox maar hij loopt niet helemaa top

Hij is goed weg maar dan maakt ie tussen de 20 en de 30 km veel overtoeren en daarna begint hij hard op te trekken.

Nu had me buurjongen nog een 2g liggen en die hebben we erin gezet. En maakt hij nog meer overtoeren. Ze top is rond de 85 op de teller dus ik denk dat dat wel wat harder kan !

Nu is mijn vraag moet ik zwaardere rollen en hoeveel gram ongeveer nu ?

Ook heb ik geen id hoe zwaar ik die trekveren moet aandraaien want daar ben ik ook al een middagje mee bezig geweest

Setup:

Polini Vario
Polin 2g
Gianelli NRX
Std 50

Hopelijk kan iemand me helpen want in de search kan ik het niet vinden :S

Greetz

Lennard
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by aerox-evo70
uhm... hoe weet je nou dat er 4 gram in moet ? btw, hij trket toch goed na de overtoeren, dus rollen zijn goed.... ik zou alleen sterkere drukveer proberen

Ervaring :p Nee, maar met die afstelling liep ie bij vriend van me echt optimaal, kan natuurlijk iets verschillen, vandaar ook "iets van 4gr " :)

En sterkere drukveer heeft ong hetzelfde effect alsl lichtere rollen.
 
idd maar ik heb het zelfde probleem ik heb dan een andere setup maar ik heb het zelfde
ook aerox en ronde de 20 - 30 ff over toeren en dan trekt hij goed door. maar ik denk dat het bij mij door de cilinder komt die niet veel compresie meer heeft dus check dat ook eens
 
jep klein beetje over toeren en soms ook niet.. ik vind die polini vario niet echt fijn me hebo op me speedfight deed het echt wel beter :/ maar dat probleem lees ik vaker.. :)

heb er nu 3.9 in zitten 2g gaat er weer in binnekort

ik zie net rollenbanken voor de school neergezet worden BtW :D

wat dumbo's :p

Greetz

Lennard
 
Back
Top