Probleem gas geven aerox 70cc

Beste,

Gister heb ik mijn scooter gemaakt, nieuwe carbonplaatjes, want deze waren op. Nu alles in elkaar gezet. Ik wilde een rondje gaan rijden en hij kwam niet vooruit. Na een bepaald moment was hij warm, dus ging ik proberen vol gas te geven en wederom kwam hij niet vooruit. Iemand enig idee waaraan Dit kan liggen?

Aerox 70cc

Groet
 
Advertisement - register to remove this

Hoe groot is de Carburateur
Hoe groot is de Hoofdsproeier
Is je luchtfilter standaard , of zit er een Pouwahh Filter op.

Je kan een Filmpje maken , en op You-Tube zetten , en de link hier heen plaatsen.
 
Ik zou graag een video willen toevoegen maar geen idee hoe dat moet.
Hallo Peter,

een video rechtstreeks op dit forum uploaden is niet mogelijk.
Het beste is een video te maken en deze te uploaden naar een ander videoplatform zoals bijvoorbeeld Youtube.
Als je de video geupload hebt op het videoplatform, kopieer de URL van jouw filmpje boven in je browservenster.
Dan in dit forum boven in je postvenster te klikken op de drie onderelkaar staande puntjes aan de rechter kant.
Je krijgt een nieuw menuutje met oa een icoontje van een film-kadertje met het bijschrift "media" als je er met de muis overheen gaat.
Klik hierop, je krijgt een pop-up venstertje waar je de URL van je filmpje op het videoplatform waar je, je filmpje hebt geupload, in kunt plakken.
 
Back
Top