Probleem am6

Mike vandenberge

New Member
Ik heb een probleem met mn sherco, ik weet niet hoe het komt maar mn brommer gaat nu maar maximum 25 kmh met yassuni uitlaat groter tandwiel van voor ik vroeg me af aan wat het zou kunnen liggen vroeger ging ie een stuk sneller en opeens in 6e max 25 ik zat te denken aan de ontsteking of ecu die ontregelt is
Ook rijd mn brommer lage toeren dus ja


Mvg Mike
 
Advertisement - register to remove this

Misschien is je voor tandwiel nu te groot, de brommer moet dus wel de kracht hebben deze overbrenging ook fatsoenlijk rond te krijgen.
Heeft de brommer ooit wel goed gelopen nadat je het tandwiel had vervangen en zo nee, zet je oude tandwiel eens terug.
 
Misschien is je voor tandwiel nu te groot, de brommer moet dus wel de kracht hebben deze overbrenging ook fatsoenlijk rond te krijgen.
Heeft de brommer ooit wel goed gelopen nadat je het tandwiel had vervangen en zo nee, zet je oude tandwiel eens terug.
De brommer heeft altijd goed gelopen met dat tandwiel vooraan heeft 14 tandjes vanvoor en dacht 53 vanachter
 
Maakt die nog rare geluiden?

Leg trwns even wat meer uit dan, "hij gaat max 25", mensen kunnen niet ruiken wat er mis is aan de andere kant van hun scherm.
Mn brommer gaat niet rapper dan 25 per uur in 6e en de uitlaat word niet warm gaat niet in hoge toeren had 2 uur gereden naar huis in plaats van 30 minuten het geluid is redelijk normaal gaat gwn niet in zn toeren
 
Back
Top