This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Probelemen aerox: top van 20 km/h ong

Monk

Well-Known Member
ik heb een probleem met me aerox, kheb em net afgevoerd (std vario, std koppeling, std uitlaat, std carburateur, en een vario ring.
6,5 grams rollen

het probleem is nu: hij trekt echt voor geen meter op en hij wil niet harder dan ong 20/30 (wel nog met lage toeren). het lijkt wel of ie niet genoeg kracht heeft om meer toeren te maken oid, met wind mee bv gaat ie wel harder en trekt ie wel lekker door.
iemand enig idee wat ik zou moeten doen, of wat ik fout doe?
 
kan het niet zijn dat er een rolletje scheef is in gaan zitten..had ik ook keertje....maar toen was me top wel hoger...en ook gekeken naar goeie sproeier??
drukveer??? (ik weet niet hoor....ik noem ook maar dingen op )
 
Heb ik ook een keer gehad, bdat kwam omdat een maat van me eerst de torgue driver flink had aangetrokken en tegelijker tijd mijn vario moer vastdraaide.toen zat me koelvan dus te dichtbij mijn vario en kon die bijna niet meer op toeren komen.... en al helemaal niet met wind tegen.
 
als er een dellorto opzit gewoon 74 inzetten , altijd goed met std setup

maar hoe begrensd is ie of is ie wel onbegrensd?

zou makkelijk kunnen zijn dat je lichter in gewichten moet , of zet er eens een std snaar in want kevlar snaar wordt het @ std setup ook niet beter van..
 
met die snaar is 6,5 iig al te zwaar waarschijnlijk , en met sito plus zou het ook kunnen dat ie iets lichter moet , dus dubbelop zou dat zijn.. probeer eens 5,5