RonaldV Scooter hooligans. 16 November 2003 #1 oooi! eff een vraagje, want kom er niet uit met de search. Wat is nou 1 van de hoogste vermogens gescoord emt pro race cilinder? liefste pia, maar mina scores mogen ook. Thnx alvast
oooi! eff een vraagje, want kom er niet uit met de search. Wat is nou 1 van de hoogste vermogens gescoord emt pro race cilinder? liefste pia, maar mina scores mogen ook. Thnx alvast
G Gizmotreme ouwelul 16 November 2003 #2 ik geloof dat chezzmo rond de 15 pk zat met een ongetunede pro race gen 2.. Maar er moet meer uit te halen zijn. Upvote 0 Downvote
ik geloof dat chezzmo rond de 15 pk zat met een ongetunede pro race gen 2.. Maar er moet meer uit te halen zijn.
Roi br0em 16 November 2003 #3 Originally posted by Gizmotreme ik geloof dat chezzmo rond de 15 pk zat met een ongetunede pro race gen 1.. Maar er moet meer uit te halen zijn. Click to expand... Upvote 0 Downvote
Originally posted by Gizmotreme ik geloof dat chezzmo rond de 15 pk zat met een ongetunede pro race gen 1.. Maar er moet meer uit te halen zijn. Click to expand...
Aerox-Evo70 No Title 17 November 2003 #4 er was iemand met tuned pro race 1 icm pro race pijp met 18pk, rest vd setup weet ik niet meer en wie het was ook niet... ergens gelezen hier @ forum Upvote 0 Downvote
er was iemand met tuned pro race 1 icm pro race pijp met 18pk, rest vd setup weet ik niet meer en wie het was ook niet... ergens gelezen hier @ forum
M MaDgLaZ Well-Known Member 17 November 2003 #5 mwah dr was iemand met een NOS installatie en die had ongeveer zo rond de 30 PK, maja, dan noem je ook wel ff wat he *D Upvote 0 Downvote
mwah dr was iemand met een NOS installatie en die had ongeveer zo rond de 30 PK, maja, dan noem je ook wel ff wat he *D
H Henk_de_mol Old skool member 17 November 2003 #6 OHja, en wie was dat dan? Geen geblaat hiero a.u.b Upvote 0 Downvote
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 17 November 2003 #7 Remi zat inderdaad over de 15 pk, i.c.m. Pro Race uitlaat, MVT-rotor, 24 FS... Upvote 0 Downvote
Mol Moraalridder 18 November 2003 #8 Originally posted by MaDgLaZ mwah dr was iemand met een NOS installatie en die had ongeveer zo rond de 30 PK, maja, dan noem je ook wel ff wat he *D Click to expand... Er was eens een site genaamd www.broodjeaap.nl Upvote 0 Downvote
Originally posted by MaDgLaZ mwah dr was iemand met een NOS installatie en die had ongeveer zo rond de 30 PK, maja, dan noem je ook wel ff wat he *D Click to expand... Er was eens een site genaamd www.broodjeaap.nl
$aint holy scootertuning 18 November 2003 #9 Originally posted by Mol Er was eens een site genaamd www.broodjeaap.nl Click to expand... daar is nix te zien verder is dat hoogstwaarschijnlijk idd dikke bull. 18pk kan ik ergens heel diep uit de catacomben van m'n hersenen nog wel herinneren... Upvote 0 Downvote
Originally posted by Mol Er was eens een site genaamd www.broodjeaap.nl Click to expand... daar is nix te zien verder is dat hoogstwaarschijnlijk idd dikke bull. 18pk kan ik ergens heel diep uit de catacomben van m'n hersenen nog wel herinneren...