Pro Race Vs Speed Replica

wiwirast

Well-Known Member
Ik wil dus een nieuwe cylinder halen maar wil er eingelijk niet zoveel geld ervoor uitgeven.Nu zat ik dus te denken aan een Pro Race 2,maar is dit te vergelijken met een Speed replica?want ik wil geen achteruitgang ik wil alleen vooruit.Gaat draarien met C20 28 carb enz.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou voor de pro race gaan want dan ben je origineler. Mja, waarschijnlijk gaat het daar niet om. Ik denk dat de speed replica beter is.
 
Speed-r...

Tegenwoordig ben je met geen enkele cilinder meer orgineel, als de cilinder naam geen speed/evo/manston bevat dan hoor je er niet bij.
 
pr2 is zeer netjes afgewerkt voor metrakit doende en scoort zkers lekkers!

1 ding zker, speed rep is stukje bruter!
 
Volgens JeffreyVovaart oid, is de timing van een PR2 @ Mina gigantisch goed getimed, wat veel mensen niet meenemen in hun beoordeling, is dat de kop van een pr2 verzonken in de cili is. Oftewel als je dat niet mee meet, kom je op hele andere waardes. Maar ik zie binnenkort wel wat een PR2 doet op mina 8)
 
Vanquish said:
pr2 is zeer netjes afgewerkt voor metrakit doende en scoort zkers lekkers!

1 ding zker, speed rep is stukje bruter!
Ik vond zelf de PRII op Mina, nou niet echt netjes afgewerkt :X. Een Airsal 70cc @ Rieju RR zag er beter uit :D....

Bij de PR II waren de spoelers heel scheef en niet recht..
 
oke ik ben altijd in de waar bij die malossi cilinders maar is een speed replica, nou een team of wat dan ook of die malossi replica met fluitpoorten

ik weet het echt niet meer aangezien ik binnenkort miss een pro race 2 ga aanschaffen en toch wil weten wat nou goed is
 
een speed-r is bijna hetzelfde als een normale speed,alleen is hij te monteren op een 80mm rod,en is hij iets slechter getimed(dacht ik, corect me if i'm wrong)
 
speed r = team met speed kop en uitlaatpoort
pro race is ook wel te doen hoor :) stukje cheaper en minstens zo goed
 
Je zegt dat je tussen die 2 wil kiezen omdat je niet meer geld eraan uit wil geven?

Speed R = 316.95 euro
Polini Evo = 300 euro en bij xsh geloof ik 260

ik zou voor de evo gaan
 
mhrdna said:
een speed-r is bijna hetzelfde als een normale speed,alleen is hij te monteren op een 80mm rod,en is hij iets slechter getimed(dacht ik, corect me if i'm wrong)

Een speed-r is een team cilinder [spoelpoorten] met de uitlaatpoort timing en vorm van een speed [zelfs nog ietsjes hoger]. Ook de bolingsradius van de spoelpoorten zijn anders dan bij een speed.

Voor de rest heeftie een losse binnenkop, net als bij een speed en het hemd van een team cilinder.

Dit zijn erg leuk cilinders en ik denk dat evo vs. speed-r elkaar niet veel zullen ontlopen.
 
Speed Replica VS Pro Race 2

Ik weet zeeker dat een pro Race echt wel hard kan gaan ik heb 17pk gescoord en der waaren in rauschenberg bevoorbeeld heelveel jongens met speed en haalden 13-14 (waren duitsers)
En ik find dat de mijne perfekt afgewerkt was mischien ook aleen geluk !
 
welke bank heb je 17 gescored dan?

ik bedoel , aleen om dat een paar duitse kindjes 13 pk halen zegt dat natuurlijk niets.

er zijn ook duitsers die 7 pk met een evo scoren :S
 
ik heb 18pk neergezet met pro race.....
@ wolferine: Beter komen jullie een keer met resultaat van die fabrizi zooi :)
 
Back
Top