Pro Race uitlaat min hor.

Status
Not open for further replies.

r-ox

TCL
Mijn Metra Kit Pro Race uitlaat is te koop duz

100 km gebruik, paar kleine deukjes.

IVM aanschaf VTM uitlaat

normaal nieuw 325-250 euro

gaat weg voor 225 excl.

Advertisement - register to remove this

Ik geef er 150 euro voor inclussief verzendkosten misschien wel meer als ik wat plaatjes van die pijp heb gezien als je die hebt tenminste.
maar 225 is echt te veel misschien dat we ff over de echte prijs kunnen praten. pm me or e-mial @ ghazzzy@hotmail.com

het is niet zomaar een metrakit uitlaat?

het is de Pro Race uitlaat voor de Daarbij Horende Pro Race Cilinder...

Zoek maar een ergens naar de nieuwprijs. daarna weer bieden

ik zeg toch misschien kunnen we over de prijs praten, en jij bied niet eens dus waar bemoei jij je eigenlijk mee?? als jij er graag 250 voor wilt geven moet je dat doen maar niet tegen mij zeggen dat ik te weinig bied. hij is 325 nieuw dan - 100 euro omdat ie 2e hands is en dan nog de straatwaarde eraf en er zitten deukjes in dus dan kom je wel onder de 225 dus rond de 180 zou ik redelijk vinden omdat er meerdre deukjes inzitten!
dusz ga jij nou maar maar ff bieden of je mondje houden:W

Wat hebben die 4posts hier nu weer mee te maken. Volgens mij moet je "ontopic" blijven maarja. En btw je vraagprijs van 225 slaat nergens op voor een uitlaat met een paar deuken erin. Misschien moet jij dus juist niet zo waus doen!

Originally posted by S|<etc|-|y
En btw je vraagprijs van 225 slaat nergens op voor een uitlaat met een paar deuken erin. Misschien moet jij dus juist niet zo waus doen!

ALs de prijs je niet aanstaat, waarom reageer je dan. Dan niet otch. Hij vindt heus wel iemand anders.

Mods: Sorry voor offtopic

Hij mag toch een ander bedrag bieden..... :|
Alleen moet ie dat op een andere manier doen en weten waar die over praat.......

Verders die paar kleine gebruikers deukjes maken um niet nog eens 100 é goedkoper.

Hij is al redelijk goedkoop....
Dus als je um wil zeg je het zoniet...

SHUT UP.
(ps 5 posts ;))

Greetz Simon

5 posts wat dan nog??8P ik wil gewoon een beetje handelen met die kerel, julie willen toch ook zo goedkoop mogelijk een 2ehands uitlaat kopen als dat mogelijk is.
dus r-ox noem dan maar een leuk prijsje of is die 225 euro echt minimaal??

Status
Not open for further replies.
Back