Pro Race II wil niet lopen

bezine in mijn carters maakte nooit zoveel uit
heb al talloze keren gehad dat me uitlaat vol met benzine zat
maar startte deed ie altijd straat was wel beetje vies geworden maar gaf gewoon leven
een keer niet gelukt toen door alle druk een keerring er uit gekickt.

als ie echt vol zit start ie niet meer hoor..
 
ja wat is echt vol
al diverse keren gehad dat er een flinke plas op straat lag
dan was het paar keer kicken even moeilijk doen maar gaf altijd een teken van leven
paar keer gas geven maar deed ie het gewoon
 
Ik had dit probleem ook een keer met een slider..
Ik had em gekregen van de buren omdattie het niet meer deed, dus alle kappen eraf en proberen te starten.. lukte dus nie... dus nog verder uitelkaar, uitlaat eraf, uitlaat vol met drab, dus zonder uitlaat proberen te starten en dat lukte wel! uitlaat er weer op, lukte niet meer, uitlaat eraf, lukte weer wel! heel raar... toen ff schoongemaakt en toen reedie gewoon (bleek dat hij dus op mengsmering liep ipv benzine, haha, gratis scooter:D)

Dus misschien een keer proberen zonder uitlaat? of zeg ik nu iets heel doms:p
 
Ik had dit probleem ook een keer met een slider..
Ik had em gekregen van de buren omdattie het niet meer deed, dus alle kappen eraf en proberen te starten.. lukte dus nie... dus nog verder uitelkaar, uitlaat eraf, uitlaat vol met drab, dus zonder uitlaat proberen te starten en dat lukte wel! uitlaat er weer op, lukte niet meer, uitlaat eraf, lukte weer wel! heel raar... toen ff schoongemaakt en toen reedie gewoon (bleek dat hij dus op mengsmering liep ipv benzine, haha, gratis scooter:D)

Dus misschien een keer proberen zonder uitlaat? of zeg ik nu iets heel doms:p

Beter kan je dan gewoon proberen met een andere uitlaat
 
Back
Top