This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

pro race 1 vs pro race 2

Ronnie_NRG said:
Pro race is ovale uitlaatpoort met fluitpoorten.
En een cilinder vergelijken kan niet echt vind ik.
Ik denk toch wel dat een pro race hoort in het rijtje:
- evo
- manston
- speed.


wat doet die manston daar ? :X
 
Kheb wel wat foto van de PR1 waar ik mee ga rijden.
niet de duidelijkste, maar tog:





hij is overigens al xsh tuned stage "race".
 
Hehe, als jij ene manston ooit hebt meegemaakt weet je dat ie inderdaad in dat rijtje hoort.
Dat sommigen B-hazen er een zuiger in vastplakken :X :L
Pro Race vind ik echter wat minder, std iig.
Veel toeren idd, ook de PR2. Echter niet fel/krachtig zoals hebo, polini en mhr speed.
Heb ze allemaal gehad, dus ik weet waar ik over praat.
dit allemaal @ pia wel.
 

Blijkbaar weet je niet waar je over praat

Std pro sjees heeft wel een compressie van 15.5:1
Daar moet je wel een goede gasreactie uit kunnen krijgen!
 
Hoeveel Pktjus zul je ong halen met originele pro race 1 en pro race 2, met een gemiddelde setup dus poulies 24 mm carb en c20 oid en tuned carters??
 
blackwidow said:
Hoeveel Pktjus zul je ong halen met originele pro race 1 en pro race 2, met een gemiddelde setup dus poulies 24 mm carb en c20 oid en tuned carters??

Is niet echt te zeggen...
Testen en je weet het:!
 
kick!
mijn blok is tuned @ mk pr1 en ik had gehoord dat er verschil zit in de spoelers.
Kan er nu wel gewoon een PR2 waarop ie dan beter zal presteren tov std. blok?
bvd, Tom
 
Hangt er vanaf... Weet niet of de voet van de cilinder anders is dan de Pro Race 1. Als je carter er goed op aansluit, dan zal dat wel goed moeten gaan lijkt mij... Gewoon de cilinder even op een carterhelft leggen

Mijn ervaringen zijn helaas beperkt tot de Mina Pro Race II Cilinder, en die zijn tot nu toe heel erg positief:

-Heb al 400+ km op 1e zuiger geknalt
-19.8 Tovami PK's Untuned 8)
-Niet te dure cilinder

Maar ja...dat is natuurlijk helemaal setup afhankelijk
Voor Setup verder check Hall of Fame Topic (XSH-Slider)

-:-
 


eeeehm, jou topic ken ik uit mun hoofd
no worries :*
maar kmoe wel ff duidelijk antwoord op mun vraag hebben alst kan :X
 
niemand?:'(
anders moetk weer een nieuw topic openen om dit godsvergeten onderwerp onder de aandacht te brengen :X
 
Uhh waarom wil je je pro race 1 wegdoen ?

Test ermee met verschillende uitlaten/spruitstukken/ wigjes etc etc

en er zal echt wel een fatsoenlijke score uit rollen mits de afstelling er is

Wat betreft de voet van de cilinder - dat valt door een tuner wel op elkaar aan te passen... je zou gewoon even een op maat gemaakte voetpakking van een pro race 2 op je tapeinden moeten schuiven om te kijken of het met elkaar correspondeerd
 

Hihi de cilinder komt nu mijn kant op :*

Kwil wel eens weten hoe zo'n Sjees 1 loopt @ Sjees 2 pijp 8)