Ronnie_NRG said:Pro race is ovale uitlaatpoort met fluitpoorten.
En een cilinder vergelijken kan niet echt vind ik.
Ik denk toch wel dat een pro race hoort in het rijtje:
- evo
- manston
- speed.
six-o said:wat doet die manston daar ? :X
Runner1987 said:Hehe, als jij ene manston ooit hebt meegemaakt weet je dat ie inderdaad in dat rijtje hoort.
Dat sommigen B-hazen er een zuiger in vastplakken :X :L
Pro Race vind ik echter wat minder, std iig.
Veel toeren idd, ook de PR2. Echter niet fel/krachtig zoals hebo, polini en mhr speed.
Heb ze allemaal gehad, dus ik weet waar ik over praat.
dit allemaal @ pia wel.
Exision said:Waarom zou je hem meteen willen tunen?
Levert hij standaard niet genoeg peekaa's?
blackwidow said:Hoeveel Pktjus zul je ong halen met originele pro race 1 en pro race 2, met een gemiddelde setup dus poulies 24 mm carb en c20 oid en tuned carters??
D.J said:Hangt er vanaf... Weet niet of de voet van de cilinder anders is dan de Pro Race 1. Als je carter er goed op aansluit, dan zal dat wel goed moeten gaan lijkt mij... Gewoon de cilinder even op een carterhelft leggen
Mijn ervaringen zijn helaas beperkt tot de Mina Pro Race II Cilinder, en die zijn tot nu toe heel erg positief:
-Heb al 400+ km op 1e zuiger geknalt
-19.8 Tovami PK's Untuned 8)
-Niet te dure cilinder
Maar ja...dat is natuurlijk helemaal setup afhankelijk
Voor Setup verder check Hall of Fame Topic (XSH-Slider)
-:-
BurN said:Uhh waarom wil je je pro race 1 wegdoen ?
Test ermee met verschillende uitlaten/spruitstukken/ wigjes etc etc
en er zal echt wel een fatsoenlijke score uit rollen mits de afstelling er is
Wat betreft de voet van de cilinder - dat valt door een tuner wel op elkaar aan te passen... je zou gewoon even een op maat gemaakte voetpakking van een pro race 2 op je tapeinden moeten schuiven om te kijken of het met elkaar correspondeerd