This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Private Meeting

ey, ik kom ook, met me Suzuki Estilette, via streetmaster, die zei al dat ik zou komen geloof ik, ik kom met jeroen en luc,

mijn setup is dan ws;

Yasuni R, polini Corsa of DR70 tuned, kort spruitstuk + 19mm, malossi vario, kevlar belt, hebo koppeling etc.

k, toedels dan!
 
Ik wil graag komen Allan. Ik ben een serieus persoon die geen meeting zal verneuken. Ik ga er altijd voor om de snelste te zijn bij een meeting. Zoals bij de 1e en 2e meeting in amstelveen.
Ik hoop dat ik ook word toegevoegd aan het lijstje.

Alvast bedankt.

-Luc
 
als je ervoor gaat om de snelste te zijn, zal dat niet gaan lukken met de setup die je in je profiel hebt staan
 

Euhmz tegen wie praat jij ??? Allan ??? Misschien een idee om te PM-en als je wilt komen. Mjah sorry het word al ernstig druk, en om nouw te zeggen dat je een supersetup heb. :S
 
Als je vrienden mee wil nemen, PM me dan !!! Als ze zelf op het forum zitten, laat ze dan gewoon contact opnemen met mij !!!!

En Vass 8), moet jij ook niet komen ??? Aangezien andere MPM members ook komen?
 
Ok, aanmelden kan niet meer! Of je moet echt een superspeciale scoot hebben ofsow, maar anders word het gewoon TE druk.

Als de organisatie beslist dat er meer mensen kunnen komen, dan zal dat wel weer hier te lezen zijn.
 
Mijn setup in mijn profiel klopt niet. Dit is em NU.
Maar er komt een MHR team met andere carb en uitlaat.

Krukas: Doppler 2002 (pen12)
Cilinder: Polini giet 70 stage 2 tuned
Uitlaat: Giannelli Shot
Carb: 17.5 DO
Luchtfilter: std bewerkt
Vario: MHR overrange
Koppeling: Hebo Instelbaar
V-snaar: MHR Kevlar belt
Ontsteking: std
Top: 105 digi.

Uiterlijk: Zip AC met SP voorkap, Zwart met metallic blauw.

Maar kan ik dan wel of niet komen? Ik ben bij de laatste 2 meetings van oostzaan geweest en deze zijn cker de beste die ik tot nu toe heb gezien.

-Luc
 

je top boeit dus zowiezo nix, maar zoals je direct boven jouw Post kan lezen kan je je niet meer aanmelden. Hooguit uitgenodigd worden door mij of Jr. Gotti. En jij bent niet uitgenodigd zoals al in de PM stond ...:|
 
Jezus man doe niet zo opgefockt. Als jij gewoon rustig nee zegt dan vind ik dat ook best.

-Burnacid
 
Originally posted by Burnacid
Jezus man doe niet zo opgefockt. Als jij gewoon rustig nee zegt dan vind ik dat ook best.

-Burnacid

Ik doe niet opgefokt! Dat als eerste. Mjah Streetmaster heeft me benaderd, en omdat hij het zo lief vroeg, maak ik een uitzondering. Als je nog wil komen ben je bij deze welkom.
Streetmaster verteld je de datum en eventuele info wel ff voor me, denk ik.
 
Ik ben zeer dankbaar. En ik denk dat dit mijn setup word (als ik het haal). Maar ik mot nog wel wat inkopen doen.

Krukas: Doppler 2002 (pen12)
Cilinder: Gilardoni Alu W-poorter (tuned)
Uitlaat: Giannelli Shot/Yasuni R/Polini for Race
Membraan: Malossi VL11/VL13
Carb: Malossi recht spruitstuk + 21 mm malossi kit carb (valstroom)
Luchtfilter: Budyfilter
Vario: MHR overrange
Koppeling: Hebo Instelbaar
V-snaar: MHR Kevlar
Ontsteking: HPI Binnenrotor
Top: Ik ben beniewd

Uiterlijk: Zip AC met SP voorkap, Zwart met metallic blauw.

-Burnacid
 
Leuke setup.
Mjah zoals ik al zei, top boeit toch niet! Een leuke top is leuk.
Maar veel belangrijker, hoe lang doe je erover om die top te bereiken.