This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Private Meeting

- JohnB
- Rijk de B
- juggernaut
- Jelmer
- RobS
- THa GiLeRa WuN
- Jim
- M.WRC

hoop het wel.. :*
 
maja misschien had je toen een snellere setup.. maja zag ik je zondag avond niet voor de city in amsterdam staan met je mooie stikkah on front.?
 
grappig wij helemaal kijken naar die stikkah... je hebt massel dat ik hem der niet had afgetrokken..nee hoor geintje maar als ik jou was zou ik wel die silcoline stikker weghalen die staat niet man..
 
Toen had ik idd een 70 toen ik me aanmelde.. maar nu ben ik LC das toch ook wel een beetje leuk of gaat het enkel om snelheid?
 
Anders nog maar even een 70je kopen voor de meeting kan ik het tenminste nog beetje bijhouden..
 
Originally posted by killin ark
Marbossi ik wil wel tegen jou en tegen elke ander die ook is een keer iemand wilt vlammen ...
Best, alleen vlam ik jou niet. Mijn vertanding is te lang voor sprints. 21mm vs 19mm. yasuni R vs c16. Wel lachen om te kijken wat het scheelt.
 
komt er een lijst of iets? wie er tegen wie wil sporten? ik heb niet per se iemand tegen wie ik wil sporten, maar stel me beschikbaar om tegen iedereen te sporten
 
Mjah denk dat de meeste mensen elkaar wel herkennen, aan de scoot of persoon. Dus in principe regel je zelf de sprints.

Als ik zin heb wil ik wel een lijstje op gaan zetten, maar dan moet wel iedereen komen die op dat lijstje staat. Anders klopt er weer geen hol van.

Mjah misschien dat ik morgen op school ff dermee begin.

Moet trouwens wel ff beter weer worden!

edit/
Aangezien ik ook zie, dat sommige mensen tegen meerdere mensen willen sporten, zal een lijstje errug moeilijk worden.
Mjah ik zal het toch proberen.
 
Originally posted by Miksin' Mike
komt er een lijst of iets? wie er tegen wie wil sporten? ik heb niet per se iemand tegen wie ik wil sporten, maar stel me beschikbaar om tegen iedereen te sporten

Ik stel me ook beschikbaar })