Private Meeting

Mjah lijkt me ook dat de meesten wel willen sprinten jah.

Misschien is het wel een idee, dat de mensen die graag tegen elkaar willen sprinten, het nu te melden.

Dan kan je alvast een lijst op zetten met een aantal mensen tegen elkaar. Uiteraard kan dat ook daar bekeken worden ...
 
Ja ,zoiets bedoelde ik ook 0?

Mja mijne rijd daar leuk ,maar lang niet ten top;

Er moet bijv nog: andere poelies ,grotere carb + binnenrotor komen 8)

Mja ik ga iig sprinten tegen Tha Wouter en RayB 8)
 
ik wil wel sprinten hoor :)

zal van redelijk wat mensen wel verliezen, maar setup is toch wel redelijk vind ik.. deel me maar ergens in ofzo? maakt me opzich niet uit :)
 
ik behoor dan wel tot de middenklasse om het zo maar te zeggen :) degene die ongeveer setup hebben als jaguarox, die zijn wel te snel neem ik aan :)
 
Originally posted by PaulPhantoM
Ja ,zoiets bedoelde ik ook 0?

Mja mijne rijd daar leuk ,maar lang niet ten top;

Er moet bijv nog: andere poelies ,grotere carb + binnenrotor komen 8)

Mja ik ga iig sprinten tegen Tha Wouter en RayB 8)

Ehm, als ie af is dan :P

Ik zal eerst maar eens die pm gaan lezen 8P
 
ik kom denk ook wel ff tsjekken samen met blackrunner, aeroxevo70, en nog een paar anderen (helaas wel zonder scootie staat nog steeds in opbouw :S)
 
ik heb voor 50% slecht nieuws.... ik weet gewoon weg niet of ik het ga redden ;(
ik ga het proberen en ik hou jullie op de hoogte....

ich zollen zuruck kommen 8)

[edit]mocht het lukken, vinden jullie het vast niet erg als ik zonder kappen kom of wel soms;)[/edit]
 
Last edited:
Het lijkt mij een beetje moeilijk om van tevoren alle sprints af te spreken. Want als ik nou iemand daar zie die ik wil uitdagen maar die nix op het forum heeft gezegt over dat hij wil sprinten, kan ik dan nog tegen hem sprinten??

-Burnacid
 
Back
Top