Primavera krukas vervangen amsterdam of motorblok nieuw kopen?

ArasVespa

New Member
Ik ben vandaag door random iemand aangesproken en die zei hey die scooter van jou heeft onderhoud nodig. Reed toevallig langs een scooterzaak en die zei bij het aankomen rijden al meteen je krukas moet vervangen worden. Ik heb gevraagd of een grote onderhoud miss mijn scooter in leven kon houden maar helaas. Hij gaf een schatting van de prijs: 600-700 euro!!!!!! Ondanks dat ik onhandig ben ga ik toch proberen die blok uit elkaar te halen ik denk zelf dat het helemaal mis gaat maar ik kan niet zoveel betalen! Of heeft iemand enig idee? En misschien een duidelijke video over hoe dit te doen is? Miss bijv een nieuwe blok kopen compleet ?
 
Advertisement - register to remove this

Gene probeerd je gewoon geld af handen te maken.. Zou er niet erin trappen.. Zeker als je iemand random aan spreekt zou ik het niet vertrouwen.
Blijkbaar wilt hij dan toch iets van je hebben. Anders spreek je iemand je er niet erop aan.

600 - 700 euro is veelste veel, als je nog wat bij legt heb je een geheel nieuw blok.


Krukas is 90 euro.. Pakkingen misschien max 20 euro Ongeveer 200 euro zou het moeten kosten..
Gewoon lekker zelf doen..
 
Back
Top