Prijzen Malossi parts in italie?

Steven#36

Twins Racing
Hallo,

Zijn er mensen die een idee hebben wat malossi spul in italie ong kost? Of het daar daadwerkelijk goedkoper is of dat het hooguit een paar tientjes met NL scheelt?
Ik ben namelijk nog op zoek naar een schokdemperset voor mijn zip (rs24/10, maar die zijn zo duur...) en mijn papa en mama gaan in de herfstvakantie door italie toeren...
Als het daar nou echt goedkoper is geef ik ze een paar fotootjes en wat artikelnummers mee... :p
Dus zijn er mensen die weten wat deze dempertjes daar ong kosten? Of weet iemand mss een italiaanse webshop waar ze dit spul hebben dan kan ik me ong een voorstelling maken van de prijs aldaar en weet ik of ik mijn ouders op pad moet sturen, het is namelijk een beetje stom als ze veel moeite doen en ze blijken daar 10 euro goedkoper te zijn, het moet namelijk wel een beetje de moeite waard zijn....
 
Advertisement - register to remove this

Dat dacht ik eigenlijk ook al maar je hoort wel eens van die wilde verhalen... :p
Inne bedankt :) die site had ik echter ook al gevonden maar daar zijn nou alle malossi-prijzen niet online ofzo, bovendien hebben ze geen veertjes... :(
 
Er stond in een ander topic een italiaanse online-shop met prijzen die waanzinnig laag waren. Het is daar vast hetzelfde als hier, er zijn bergen winkels met veel te hoge prijzen, maar als je toevallig een prijskrakar treft (en waar anders dan op internet?) dan zijn de prijzen ook echt super laag. Dan heb je het over meerdere eurotientjes op een bedrag van 130 euro. Malossi giet70 LC voor 105 euro ipv 140+ bijvoorbeeld.
 
Ja, maar dat kan ook niet anders...

Italie > transportfirma > Anglodutch > transportfirma > PePe Parts > transportfirma > Scooterzaak.

Kortom er is in nederland 6 keer aan zo'n onderdeel verdiend voordat jij het mag meenemen in de ScooterZaak.

Of in Italie meteen naar de webwinkel.... dat scheelt nogal.
 
Malossi import

Aidix said:
Ja, maar dat kan ook niet anders...

Italie > transportfirma > Anglodutch > transportfirma > PePe Parts > transportfirma > Scooterzaak.

Kortom er is in nederland 6 keer aan zo'n onderdeel verdiend voordat jij het mag meenemen in de ScooterZaak.

Of in Italie meteen naar de webwinkel.... dat scheelt nogal.


Mod edit : Als je reclame wil maken neem je maar een banner.
 
Last edited by a moderator:
De gene waarvan ik me cilinder had gekocht had ook een winkeltje gevonden in italie.
De prijzen daar waren enorm laag.
Ook hoorde ik dat die shops heel moeilijk te vinden waren ( vriend van mij heeft een dag gezocht en niks gevonden.)

Speed04 was in dat winkeltje 200 euro.
Rotors , uitlaatjes , etc etc ook enorm veel goekoper dan hier.
 
Ruben said:
Komt omdat wij ook gewoon hard "genaait" worden door dealers. Ok sommige kunnen er niets tegen doen, maar vaak maken ze goede winst op die onderdelen.

ze maken volop winst , en toch hebben ze het echt niet zo goed allemaal...
Die winst hebben ze dus ook gewoon nodig ( omkosten van zoveel andere dingen ).
Hun hanteren normale prijzen en online shops zitten daaronder. Daarom lijkt het alsof ze allemaal duur zijn.
We hebben gewoon een dure hobby.

Dat het in italie goedkoper is is logisch natuurlijk. :)
 
Back
Top