Prijsvraag: Win een Sleutelhanger Camera + 4GB van Koopjegadget.nl

Koopjegadget.nl geeft een Sleutelhanger Camera + 4GB weg onder een van onze leden.

Wat moet je hiervoor doen? Heel simpel. Vertel ons hier in een reaktie op het forum waarvoor je hem gaat gebruiken.

Graag een duidelijke uitleg, bijvoorbeeld op welke sprintscoot/auto/motor wordt hij geplaatst?
Bij welke race of evenement?

Van alle inzendingen/posts kiest Koopjegadget.nl de meest originele/vetste plan uit.

De prijsvraag sluit op 1 mei 2011. Succes!
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga hem op de 1e sprint in Etten-leur(of mischien wel alle sprints) op diverse plaatsen op m'n sprint zip monteren.

Filmpjes die ik maak zet ik op internet ter promotie van de SBO Sprints, om zo meer leden te trekken!


Ik vind dat ik hem daarom mag hebben8)
 
Als ik hem zou krijgen zou ik hem op mijn scooter zetten tijdens de sbo sprintdagen, leen ik hem uit aan de racers uit ons team om zo de mensen ook een indruk te geven van een sprint EN een race. Ook worden er natuurlijk gewone filmpjes mee gemaakt tijdens een evenement en natuurlijk tijdens de overnachting ervoor!!
voordeel is dat mijn scooter vrijwel iedere finaleruns mee doet dus dat is ook te zien!
 
Last edited:
Als ik hem zou winnen zou ik hem monteren op mijn scooter om filmpjes te maken tijdens meetings van onze scooterclub. Wij worden onder andere gesponsord door Scooter-Power, Go-Fast en krijgen hulp van Stichting SBO en Stickerdump.nl

We hebben nu een stuk of 7 verschillende ''afdelingen'' verspreid over het hele land en er zullen er meer volgen.

Ook gaat mijn scooter mee naar de meeting in Bunnik 27 Februari, waar veel mensen op af zullen komen.
 
Ik zal deze op mijn sprintscooter in de Scooterspecial bij elke sprint monteren,
deze opnamens zal ik aan de geschikte persoon overhandigen zodat deze gebruikt kunnen worden bij promotie filmpjes!

Ook kan ik deze gebruiken om driveby filmpjes op de motor te maken!

En omdat ik in de carnavals vakantie ga snowboarden lijkt het mij erg gaaf deze een keer op mijn helm te monteren.

Op deze manier kan ik al mijn familie en vrienden mee laten genieten van de dingen die ik onderneem!
 
Verhaaltje:

Mochten wij in het bezit komen van deze ''onboard'' camera zullen we hem het komende Sbo sprintseizoen elke wedstrijd gebruiken.
Aangezien we 2 scooters hebben in 2 verschillende klasses kunnen we op een wedstrijddag dus veel filmpjes maken aangezien we meer runs maken in totaal.

De filmpjes zouden dan sowieso geupload worden op Youtube na een nabewerking en ook op onze website worden ze dan doorgelinkt/geplaatst.

+een reclame banner op onze website www.quist-racing.com welke gelinkt word naar ''koopjegadget.nl''

Goede reclame voor de Sbo, koopjegadget en voor ons :)
 
Last edited:
Ik organiseer meetings binnen midden brabant. We gaan 27 maart onze eerste meeting beleven en met die camera kunnen we mooie promotie filmpjes maken.

(Die eerste meeting is deels tourmeeting deels vaste meeting.)
 
Ik plaats hem sneaky in de rechtzaal waar ik binnenkort heen zal moeten om niet voor de eerste keer mijn rijbewijs te behouden. Verwacht dus scherpe dialogen, emoties en bij een positieve uitkomst een filmpje van mij op een GSX750R +ralf+
 
:D Als ik hem zou krijgen zou ik hem gaan gebruiken voor onboard filmpjes door mooie omgevingen.
Bijv het zevendal hier in Groesbeek. Of de zevenheuvelen weg.
Ook zal ik hem tijdens de races in vaals gebruiken mocht ik de kans krijgen daar aan mee te doen.
De filmpjes komen dan op youtube te staan.
 
Als ik hem zou krijgen zou ik iedereen die te snel rijdt op de weg betrappen en vervolgens alles op youtube zetten en ermee naar de burgemeester gaan zodat er eindelijk wat gedaan wordt aan die snelheidsovertredingen die in het eerste geval ongevallen veroorzaken (heb ik zelf meegemaakt en iedere avond hoor ik minstens 5 keer een toeter van de auto's die weer iets doms doen op de straat hier dichtbij)
En in het tweede geval voor geluidslast zorgen.
ook zou ik hem op mij scooter zetten en de rustige ritten filmen en ook op youtube zetten.
Het zou ook handig zijn om eventuele problemen met de brommer op te nemen zodat de leden hier me wat beter kunnen helpen.

mvg
DryUrTears
 
Ik begin over een tijdje met een project waarbij ik een radio control auto ga bouwen met een scooterblok erin. Theoretische topsnelheid +- 200 km/u. Het lijkt me érg leuk als ik hier een kleine camera bij in kan bouwen voor een leuke on-board view om later te zien.
 
ik zou m dan op mn scootert zetten en de buurt langs de grond filmen!
dus laag door de bochten en mooie shots maken !
lijkt me super leuk! heb het ook al geprobeert met grotere camera's maar dat lukte niet goed!
lijkt me een leuk dingetje!
(en verder ga ik ook belachelijke dingen ermee filmen :p)
 
Mooi initiatief! waarvoor ik hem ga gebruiken? Achterop mijn Benelli Tornado plaatsen om iedereen die ik inhaal te filmen van mijn motorgroep ;-)

Succes met jullie forum!

Bugman65
 
Verhaaltje:

Mochten wij in het bezit komen van deze ''onboard'' camera zullen we hem het komende Sbo sprintseizoen elke wedstrijd gebruiken.
Aangezien we 2 scooters hebben in 2 verschillende klasses kunnen we op een wedstrijddag dus veel filmpjes maken aangezien we meer runs maken in totaal.

De filmpjes zouden dan sowieso geupload worden op Youtube na een nabewerking en ook op onze website worden ze dan doorgelinkt/geplaatst.

+een reclame banner op onze website www.quist-racing.com welke gelinkt word naar ''koopjegadget.nl''

Goede reclame voor de Sbo, koopjegadget en voor ons :)

Gefeliciteerd, je hebt gewonnen Pepijn. Nu je beloftes waar maken :)
 
Back
Top