Prijsuitreiking Data

Datum Prijsuitreiking!


  • Total voters
    20
  • Poll closed .

MSSH

Hoooooi
Hallo Sprinters,

Via deze weg een Poll om de meest ideale datum te prikken voor iederen!

Planning voor de prijsuitreiking:
Bij een kartcentrum in de omgeving van Utrecht zullen wij een korte huldiging houden waarna iedereen karten kan naar eigen inzicht.
Aansluitend zullen we er met zijn allen eten. Het eten en drinken zal in principe volledig door de SBO betaald worden. De drank hangt een heel klein beetje ervan af hoeveel mensen komen of de kartzaak het laat afkopen of niet!
 
Advertisement - register to remove this

Wat zijn de tijden die in gedachte zijn, beginend vanaf het middag uur of savonds? Want zoals het er nu uit ziet word t 2 februari.. ( heel vroeg om te zegge maar toch.. ) en dan ben ik in de middaguren verhinderd. Zou jammer zijn als ik 1 vande twee moet afzeggen
 
Ik ook, alleen was gevraagd om demo te geven op een open dag van n school ( met de scooter ),, helaas.. Volgend jaar weer
 
Top dat het op zaterdag is! Wij werken ook altijd op zaterdag maar voor een sprint of iets dergelijks maken we gewoon tijd! Van mij mogen er ook meer wedstrijden op zaterdag
 
En dan bedoel ik niet alleen voor mij maar er zijn meer mensen die liever op zaterdag sprinten kijk maar eens naar de Friese sprints allemaal op zaterdag en druk bezocht!
 
is het niet handiger alle ingeschreven leden van vorig jaar een email te sturen met deze vraag.
Indien ze niet reageren is dat hun eigen schuld.
Maar nu plan je iets in op een zaterdag omdat er 11 man gestemd hebben.
Het forum is al maanden stil en staat amper info, kan me goed voorstellen dat niet iedereen hier dagelijks of wekelijks kijkt.
Lijkt mij dat je op een prijs uitreiking wel zeker wil weten dat de mensen die op het podium staan ook aanwezig zullen zijn ;)
Tenzij toevallig alleen de nummer 1 tot en met 3 van alle klassen gestemd hebben.

It is just my opinion.
 
Tim iedereen heeft mail gehad die zich voor de mail heeft ingeschreven.

Als je je mail niet leest of je niet inschrijft voor mails dan kan ik er ook niks aan doen.
 
Back
Top