Prijsuitreiking Data

Datum Prijsuitreiking!


  • Total voters
    20
  • Poll closed .
Voor dat iedereen commentaar geeft, mijn opmerkingen zijn goed bedoeld.
Maar om dingen te verbeteren is het nodig dingen aan te kaarten die verbeterd moeten worden.

Ik moet pepijn gelijk geven. Er is geen reclame voor de SBO en er is grote onduidelijkheid over het seizoen 2013.
De reacties in dit topic zijn altijd van de zelfde personen. Meestal leden die al jaren meedraaien.

Om concreet te te zijn:

Waar vind je info over seizoen 2013? Klein beetje op dit forum.
Website: Niet up to date? geeft alleen info over 2012
Reglement: Alleen op dit forum,
Crew: Is er een crew? Zijn er voldoende mensen om een wedstrijd draaiend te houden?
Hoeveel wedstrijden gaan we krijgen?
Wanneer begint het seizoen?
Wat zijn eventueel de kosten?

Dit is allemaal informatie die men liefst zo vroeg mogelijk heeft.
Dit om een heleboel redenen.

Ik denk toch echt dat je nieuwe leden wilt werven of gaan we gezellig weekendjes maken met vrienden en wat sprintjes trekken?
Dit commentaar word eigenlijk al jaren gegeven maar blijkt iedere x toch het grootste euvel.
De meeste weten wel hoe fanatiek ik vroeger was, ik hielp mee en was altijd daar.
Maar ik weet ook dat er leden en mensen nodig zijn om iets draaiend te houden.

Zoals het er nu uitziet heb je misschien een paar nieuwe leden die wat gehoord hebben van de fanatieke leden.
Maar de aantallen lopen al met de jaren terug en het lijkt me wel belangrijk dat het financiële plaatje wel haalbaar is.
Indien er sponsors zijn lijkt mij ook dat deze eisen dat hun naam ergens op staat.
Grote renners kwartier hangt ook af van je leden aantal.
Allemaal dingen die je als organisator en al lid graag wenst te weten om rekening te houden met je planning / budget.

Uiteraard begrijp ik dat er heeeeeel veeeel bij komt kijken en dat het heeeeel veel tijd kost.
Maar dat wist iedereen die er aan begon.
Just my 2 cents
 
Dat is natuurlijk een heel goed idee,
Maar was 10 x beter geweest als deze site al in oktober of november online was geweest.
Dat is waar pepijn en ik op doelen
 
Reorganiseren en hypen die hap!

Het is vandaag de dag zo makkelijk via (veelal gratis) online dingen als Facebook etc mensen te bereiken en een eigen doelgroep op te bouwen. En met 100 euro budget kan je al heel veel bereiken.

Kees, heb dacht ik al eens in het verleden contact gehad met jou en Tim over reclame gerichte dingen. Was toen niet nodig aangezien diederik er veel mee bezig was. Ik ben ook best bereid een steentje bij te dragen op verschillende vlakken al is het alleen maar omdat ik het onwijs jammer zou vinden dat het anders dreigt te verdwijnen terwijl het ooit zo groot was.

Spijkers moeten met koppen geslagen worden nu en er moet gewoon geknald worden! Gewoon een duidelijk plan van aanpak maken, verdelen, niet zeiken en gewoon doen! (structuur is wat mist nu)

Om een simpel voorbeeld te geven, kijk hoe groot de opkomst is bij de meetings van the Saints. Dat zijn de mensen en is de doelgroep die zich moeten inschrijven bij de Sbo. Ik zie dat Go-Fast gepromoot word daar op meetings maareh waar is de Sbo met cheap ass promomateriaal als stickertjes etc?
Zo is scootertuning.net, scooterforum.net en uiteindelijk de Sbo groot geworden, promotie materiaal in de zin van wat simpele stickertjes en stomweg te werven bij meetings etc.

Blijkbaar werkte het en zie je nu dat het op deze manier zoals het nu gaat niet werkt, gezien het afnemen van inschrijvingen.

Niet gaan roepen dat interesses zijn veranderd van de jongeren in een Blackberry en een vuilniszakjas, die bedrijven weten de jongeren ook te bereiken en gek te maken. Sbo heeft zeker potentie om hetzelfde te doen.
Het is puur marketing, of we hier nou peren willen verkopen of een sbo inschrijving de manier is hetzelfde.

Zoals ik al zei ben ik best bereid om er tijd en moeite in te steken, geen probleem.

Probleem is alleen dat als er kritiek word gegeven hier dit vaak als aanvallend of als negatieve lading word gezien wat zeker niet het geval is.
 
Heb net een mail gekregen van rijders van de friese sprints deze willen het een en ander aantekenen bij de organisatie.
Is het geen idee dat de SBO gaat samenwerken met de friese sprint? Lijkt mij een makkelijke manier om meer leden te werven!
 
Benaderd door Diederik via Facebook chat, gevraagd me even te mailen aangezien ik deze weken erg druk ben.

Nog niks binnen, zou je het nog even willen mailen?
 
ik denk dat het voor vele belangrijk is om te weten wanneer het seizoen begint, dat er rekening gehouden kan worden met het bouwen van de machines.
Lijkt mij dat die datum wel gegeven kan worden zonder site of dergelijke
 
Die nieuwe site word geloof ik al minimaal 1,5 jaar over gesproken.
Vorig jaar was het al een drama met de info begin van het seizoen, het gaat nu weer niet anders.
Slecht voor het voortbestaan van SBO.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn een eenvoudige site op te zetten waar in ieder geval wat info op staat over reglement, inschrijving, kalender, info over de klassen.
 
Last edited:
@ arne idd

mensen willen toch weten wanneer begint het seizoen.
Een simpele website maken met informatie die bekent is, dat is zo gemaakt.
Dat hoeft geen 20 dagen te duren.
Het inschrijven via de website is een ander verhaal.

Maar als je nieuwe leden wilt werven zul je toch echt er moeite voor moeten doen.
Het website verhaal is de afgelopen jaren al aangekaart, zelfde als de info en dergelijke.
Iedereen is maar aan het tune en afstellen.
Waarvoor? voor wanneer?

Ik zal niet mee doen, maar ik erger me hier mateloos aan dat er gewoon al maanden geen info is.
Ik wil niet weten hoe bepaalde mensen zich voelen die graag willen sprinten.
Het enigste voordeel dat jullie hebben is dat er geen andere organisatie is en mensen dus niet bij de concurrent kunnen gaan rijden.
 
Oke en hoe weten dat eventuele nieuwe leden?
Misschien is die datum verplaatst? Misschien is er een andere sprint bijgekomen die voor eten leur is.
Sorry maar sommige denken er echt te makkelijk over
 
Kalender moet gewoon zsm online komen, ik houd rekening met de sprints met het plannen van vakanties... Doe het desnoods op Facebook. Maak evenementen aan via FB, ideaal.
 
nu word er de hele week al gevraagd naar datums, websites en meer informatie maar er is dan ook niemand die hier op reageert die wat te zeggen heeft bij de SBO.
Wie regelt nu de Sprints? Wie regelt het SBO sprint gebeuren? Wie zijn de contact personen?
Neem je verantwoordelijkheid en geef mensen wat informatie. We zitten al in Maart!!
Er word gezegd etten Leur is de eerste sprint nou oke, welke datum is dat?
Wat zijn de andere sprint datums zodat mensen vrij kunnen nemen?
Wat is de verwachting van de website? Iemand zei meer als 20 dagen geleden dat er aan gewerkt werd. Als die nu nog niet klaar is dan is er amper tot niet aan gewerkt en heeft het ook niet de prioriteit die het zou moeten hebben.
Het enigste moeilijke aan die site is het inschrijven de overige info is knippen plakken en op save drukken.
Ik krijg meer het idee dat mensen gezellig willen gaan sprinten met wat mensen die er de afgelopen jaren altijd waren.
Een onderonsje onder wat sprinters.
Het reglement is een paar pagina's geleden gepost hoe the hell moeten mensen van buiten dit forum dit vinden?
Amateuristisch is het goede woord hiervoor.
1 ding is wel 100% zeker, nieuwe leden werven heeft geen enkele prioriteit.
Ook denk ik dat dit jaar het jaar is waar de info nog later naar buiten komt dan al de voorgaande jaren.
Terwijl er ieder jaar op geregeerd word dat het eerder moet.
Ik ben dan ook serieus benieuwd of zo'n sprint dag ook daadwerkelijk geregeld word? ( mits er geen externe partij helpt, zoals die straat feesten en dergelijke )
Wat gaat er met dit seizoen gebeuren???????????
Dat weet alleen de organisatie, maar zolang die niet reageren is het voor iedereen 1 groot vraag teken.

Het spijt me dat ik hier zo reageer. Ik heb vroeger zelf gesprint toen er 150 + man waren per sprint en je nog 1,5 uur kon wachten eer je kon rijden.
Heb genoeg hekwerk geplaatst en opgeruimd en meegeholpen dat ik vind dat ik dit commentaar hier zeker mag neerzetten.
Maar ondanks dat er meerdere mensen commentaar geven gaat er bij niemand een lampje branden dat er meer info en dergelijke naar buiten gebracht moet worden.
Ik hoop dat dit seizoen gered kan worden, dat hoop ik echt. Want ik vind het een super sport en heb er ook jaren van mijn leven ingestoken. Commentaar krijgen is nooit leuk dat weet ik ook maar meestal gaat het lampje pas branden als er mensen beginnen te zeiken / zeuren!!
 
Deze mail is verzonden:

reeg toevallig gisteren dit mailtje in mijn inbox:

Hallo Sprinters,

De eerste definitieve data zijn bekend dus bij deze deel ik die al aan jullie mee:

21 April - Etten-Leur
14 Juli - Goes

Voorlopige data voor de andere sprints tot nu toe zijn:

30 Juni - Kloosterzande
11 Augustus - Lemelerveld
28 September - Lisse
Meer sprints zijn er tot op heden nog niet bekend.

Reglementen:
De reglementen zijn ook definitief en hier te downloaden:
https://www.dropbox.com/s/e1t25qw56vl7daq/regelement 2013.pdf?m

Inschrijven:
Inschrijven gaat dit jaar weer op dezelfde manier als de vorige keer. Gewoon tijdens de 1e sprint. De papieren die nodig zijn ontvangen jullie te zijner tijd nog. Vul deze AUB thuis in en neem het mee.

Met sportieve groet,
Tim Corstjens namens Stichting SBO




mijn reactie hierop:


Oke mooi dit is een begin.
Nu alleen nog eventuele nieuwe leden bereiken.
Gooi deze lap tekst op de voorpagina van SBO site of maak een nieuwe site.
Knippen plakken en klaar. Kan nooit 2 weken duren.

Misschien ook wat extra informatie over de sprints die nog niet zeker zijn. Aangezien de info zo lang duurde weet niemand in wat voor mate de personen bezig zijn de sprints te regelen of voor te bereiden?????????
Wanneer kan dit bevestigt worden? Wat zijn eventueel nog de struikelblokken waardoor die sprints misschien niet kunnen door gaan???
Dan weten de sprinters waar ze aan beginnen.
Want om voor 2 sprints een nieuw blok te maken is erg prijzig en niet aantrekkelijk.
Dit is natuurlijk zeer belangrijk voor eventuele nieuwe leden. Want niemand heeft een geldboom in de tuin.

Wat zijn eventuele kosten voor inschrijving?
Is een medische keuring verplicht?
Dit is info die de nieuwe leden niet weten en als ze gaan kijken naar de SBO dan krijgen ze misschien verkeerde idieen omtrent de kosten en dergelijke.
Op de oude sbo site staan nog hoge prijzen wat misschien mensen afschrikt.
Misschien de website gewoon ofline halen of die delen afschermen. ( dat is ook zo gebeurd )

Dit wilde ik nog even kwijt, ik hoop dat mijn berichten een push in de rug is om toch nog ff door te zetten en dit seizoen de goede kant op te helpen.
Maar je kunt er eigenlijk altijd van uit gaan dat van de mensen die vorig jaar reden er een aantal mensen stoppen.
Dus het is belangrijk nieuwe leden / sprinters te krijgen.
Maar die komen niet zomaar, daar moet wat voor gedaan worden. En dat is de afgelopen maanden gewoon niet gebeurd.

Ik hoop dat ik zeg wat vele denken en dat dit commentaar ten goede gaat komen.
 
Back
Top