prijs zuigertje..??

Status
Not open for further replies.

Robrunner

Koos Scootloos :(
Hallo ik heb ff een vragie ik heb namelijk een metrakit sp cilinder van iemand gekregen alleen is de zuiger verrot maar heeft iemand enig idee wat dat ongeveer kost ??
Alvast bedankt!!!!!


LaTeRs Robert8P ;)
 
Advertisement - register to remove this

1. Loop naar je garage of schuur.
2. Pak een schuifmaat.
3. Pak je zuiger.
4. Meet de diameter van de zuiger op.
5. Ga naar je computer en bestel je zuiger.



:|
 
OK ik vraag gewoon een vraag en ik vraag niet om afgezeikt te worden door mensen die ut allemaal zoooow goed weten...
want wat jullie nu dus niet weten is dat ik nu niet thuis ben dus hier geen schuifmaat heb enzow...

maarja Black Phanton in ieder geval bedankt voor de serieuze antwoorden en de rest leuk dat jullie zulke onnuttige reply's geven...

LaTeRs Robert
 
Originally posted by Robrunner
OK ik vraag gewoon een vraag en ik vraag niet om afgezeikt te worden door mensen die ut allemaal zoooow goed weten...
want wat jullie nu dus niet weten is dat ik nu niet thuis ben dus hier geen schuifmaat heb enzow...

maarja Black Phanton in ieder geval bedankt voor de serieuze antwoorden en de rest leuk dat jullie zulke onnuttige reply's geven...

LaTeRs Robert

probleem is dat je het makkelijk zelf had kunne vinden
maar goed.. antwoord gegeven
is zie een optie voor een slotje?
 
ja dat snap ik ook wel maar ik ben nou eenmaal niet zo bekent hier met al die sites en zoeken enzow maar in ieder geval bedankt want nu weet ik wat ik nodig heb...
THANX!!!!!!
en kan nu dicht....

LaTeRs Robert
 
Originally posted by Robrunner
ja dat snap ik ook wel maar ik ben nou eenmaal niet zo bekent hier met al die sites en zoeken enzow maar in ieder geval bedankt want nu weet ik wat ik nodig heb...
THANX!!!!!!
en kan nu dicht....

LaTeRs Robert

het is t' je vergeven :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top