prijs voor rolletjes te laten plaatsen !!

scooterboy1

Well-Known Member
ik heb rolletjes liggen van 3.2 gram , ik zou deze graag laten plaatsen bij een handelaar . omdat ik heb geen zin om stukken te krijgen ofzo ik betaal liever paar euros meer dan stukken op te lopen :p ik kan het wel ik weet ook hoe het moet maar toch liever een handelaar .

zou iemand van julie ongeveer weten hoe veel die er voor kunne vragen .
 
Advertisement - register to remove this

uhhh ze reken per uur meestal iets van 45 euro dacht ik
uhhh ik denk dat ze er 30/45 min mee bezig zijn en dan nog de kosten van de rollen ong 10 euro
denk dat het ongeveer 50 euro gaat kosten
 
mja , 3,2 gram , hoe kom je erbij dan dat dat erin moet?

mischien moet er wel een compleet andere drukveer in, andere rollen dan 3,2 gram en andere trekveren , dan kom je wat duurder uit..

GOED afstellen kost even wat tijd , dus het is niet precies te zeggen wat dat gaat kosten , zowel werkplaatstarief niet als onderdelen..

verder zijn prijzen totaal verschillend per dealer , dus de enigste manier is dealers opbellen ,en nog beter is langsgaan en vragen wat dit zou gaan kosten..
 
Idd, al betwijfel ik of er veel dealers zijn die um echt perfect voor je willen/kunnen afstellen... hier in de regio is er maar 1tje, en die weet 9 vd 10 keer niet waarmee ie bezig is... plus dat je vrij veel geld kwijt bent voor een (naar mijn idee natuurlijk) werkje van niks
 
Scooters nooit laten afstellen.
Krijg je hem terug met een rode drukveer en 8,5g rollen met je shot eronder =S.

Ik denk trouwens dat ze er in totaal 15 euro voor rekenen als je de rolletjes zelf al hebt.
Met het nodige gereedschap is het namelijk echt een klusje van niets.
 
Haha, voor het uurtarief mag je echt wel 30 euro en hoger rekenen hoor en denk maar niet dat je bij een uur en een minuut het voor de prijs van 1 uur krijgt ;) Over het algemeen dan

Aangezien je niet eens zelf rollen kan vervangen durf ik wel te wedden dat je dus ook geen idee hebt waar je mee bezig bent met die 3,2 grams rolletjes (vrij licht), dus laat hem dan gewoon afstellen door een dealer (of liever door iemand die veel met scooters werkt en het ff als beunklus wil doen, ivm $$) of laat het zoals het is.

Je gaat van lichtere rolletjes NIET harder optrekken (tenzij die nu helemaal kut afgesteld is natuurlijk) en je gaat er NIET ineens veel harder of zachter van.
 
Haha, voor het uurtarief mag je echt wel 30 euro en hoger rekenen hoor en denk maar niet dat je bij een uur en een minuut het voor de prijs van 1 uur krijgt ;) Over het algemeen dan

Aangezien je niet eens zelf rollen kan vervangen durf ik wel te wedden dat je dus ook geen idee hebt waar je mee bezig bent met die 3,2 grams rolletjes (vrij licht), dus laat hem dan gewoon afstellen door een dealer (of liever door iemand die veel met scooters werkt en het ff als beunklus wil doen, ivm $$) of laat het zoals het is.

Je gaat van lichtere rolletjes NIET harder optrekken (tenzij die nu helemaal kut afgesteld is natuurlijk) en je gaat er NIET ineens veel harder of zachter van.


ik heb fout gekeken ik heb rolletjes thuis liggen van 2.7 gram en 6.0 gram.
zou ik geen mix kunne maken 2 van 2.7 gram en 4 van 6.0 gram .
want ik begin da echt beu te worden dat de scooter alleen goed optrekt als ik van 0 vertrek en daarna als ik moet remmen ofzo gaat het heel traag .
 
ik heb fout gekeken ik heb rolletjes thuis liggen van 2.7 gram en 6.0 gram.
zou ik geen mix kunne maken 2 van 2.7 gram en 4 van 6.0 gram .
want ik begin da echt beu te worden dat de scooter alleen goed optrekt als ik van 0 vertrek en daarna als ik moet remmen ofzo gaat het heel
traag . maar ik heb bang dat die overtoeren gaat maken .
 
tja , een daarom moet je zo'n ding afstellen ,en afstellen is dus niet zomaar wat erin gooien.

afstellen doe je op gevoel , net zo lang tot ie goed is , en dat houdt ook meteen in dat er dan wellicht OOK een andere drukveer en trekveren in moeten , ook is het gewicht van de rollen een kwestie van afzoeken en ben je dus een behoorlijk assortiment nodig. en tijd..

en daarom kan niemand je van te voren zeggen wat het gaat kosten..

en als je er zo flauw van bent moet je gewoon kiezen of delen , of laten afstellen of niks aan doen en tevreden zijn , maar niet lopen ouwehoeren over wat het kost ;)

jij wilt scooterrijden , dat kost gewoon geld , heel simpel.

2.7 mixen met 6 gram is een te groot verschil , zowieso is het niet goed om dat te doen , voor het testen kun je wel 1 a 1,5 gram verschil gebruiken ,echter is ten eerste het effect net iets anders , ten tweede slijten de zwaarste rollen stukken zwaarder.
 
Back
Top