Prijs bepalen

Boooster

Well-Known Member
Ik wil misschien mijn scooter verkopen maar ik weet niet wat ik ervoor kan vragen. Kan iemand mij helpen ?
Hier zijn de specificaties:
- Malaguti Phantom F-12 l.c.
- 12000 km
- compleet nieuw motorblok, paar kilometer mee gereden
- Technigas Next uitlaat,..opgepoetst
- pas erge grote beurt gehad, nieuwe kleine onderdeeltjes e.d.
- Malossi druk/trekveertjes etc.
- zijstandaard
- opnieuw overgespoten
- bijna geen krasjes
- rijdt 80 km/h

Ik dacht er toch minstens 3500 voor te kunnen vangen...een nieuw blok is tenslotte niet goedkoop.
 
Advertisement - register to remove this

Ja, maar ff een paar vraagjes:
- waarom loopt een L.C. met een Technizooi maar 80, goed is die pijp niet maar toch.
- hoe weet je dat ie 80 rijdt, als je pas een paar km hebt gereden? Hopelijk weet je dat niet.
Veel succes!
 
Ten eerste zou ik hem NOOIT in een scooterzaak verkopen daar naaien ze je vet !
Ik zou hem wel ong voor 3250 verkopen want je moet het niet te duur doen want dan kopen ze liever een nieuwe neos ofzo. Het verkopen doe je het beste om hem in een krantje te zetten ( bij ons in Lwd kan dat gratis in de 'week uit' ) of aanplakken in supermarkten , internet lijkt mij niet zo vertrouwt maar dat kan je ook proberen hier of op Ibazar , je had niet om de extra info gevraagd maar dat is altijd mooi meegenomen !
 
Ya Booster,

Goed hoog beginnen met vragen. Als nieuw!en prijs nader overeen te komen erbij zetten. Het is maar wat de gek er voor bied! Je moet altijd hoog beginnen. Je moet ook de bon van je nieuwe blok kunnen laten zien. En natuurlijk gelijk laten rijden. Dan zijn ze meestal zo verkocht. Goed hoog beginnen dus, zakken kan altijd. (in ieder geval 3500)
De 00
 
niet die gast laten rijden voordat ie betaald heeft, anders is ie weg
verkoop je scoot nooit aan een nig/marok/turk die willen hem altijd jatten, als hij gaat rijden, zorg dat je met een vriend naast hem gaat rijden die harder gaat, dan kan ie nooit weg komen
EERST GELD, DAN RIJDEN
 
Nee, als je iemand op je scooter laat rijden tijdens verkoop, zou ik vet onderpand vragen, zoals ID - beurs - duur horloge - vriendin en dat soort dingen. Aan een "mediteriaans getint persoon" (netjes he, voor een KKK-erelid), zou ik hem sowieso niet verkopen. Als er iets fout is aan het ding, kan je stapavond weleens fout aflopen! Greetz!
 
Ikverkoop mijn scoot zowieso neit aan zon zwart ventje, ik wil wel dat er iemand op rijdt die er een beetje zorg aan besteedt, i kbedoel heb i kdaar avonden onder gelegen (odner de scoot dan he
wink.gif
) en dan zal zon vieze zwart*** hem zeker effe afraggen, dont think so!!

SvR
 
Als ik mijn scooter verkoop is dat ook niet aan een zwartjoekel ofzo. Ik laat ze niet eens komen kijken, want als ze weten waar ik woon en hoe ie eruit ziet en ik wil de volgende dag naar school of werk en kijk in de schuur hoef ik zeker niet vreemd op te kijken als ik alleen nog maar m'n fiets zie staan.
 
Back
Top