Praktische opdracht geschiedenis

tha_walter

Well-Known Member
Hallo jongens,
ik moet aan het eind van deze week een PO geschiedenis inleveren en
heb er tot nu toe nog nix aan gedaan uiteraard :p
Heeft iemand misschien nog wat liggen wat ik als basis kan gebruiken?
Thx 8)

Advertisement - register to remove this

Ik heb een Mussolini vs. Fortuyn werkstuk liggen. Geheel objectief. PM maar als je hem wil.

Heb je geen kant-en-klare smoes liggen?

gewoon slikken en hard werken, zit nix anders op. Alle info kan je toch wel van internet halen. Po's zijn echt niet zoveel werk en hoeven echt niet zoveel te kosten, gewoon jezelf ertoe zetten en even het andere wat minder belangrijke huiswerk aan de kant schuiven..

Originally posted by stealth2000
Damn idioot, moet nu iedereen die te lui is zelf wat te doen via dit forum aan zn werk te komen:|

zeik niet jankerd... je kan het toch proberen dan lees je het topic toch niet :S Ik zou het ook vragen als ik nix kon vinden op scholieren.com ofzow :) want sommige opdrachten zijn gewoon te veel en te nutteloos om zelf te doen (als je toch al weet dat je er later geen reet mee wilt doen..)

en sry mijn praktische opdrachten zijn specifiek van mijn school (met "leuke" uitjes en vragen over zulke bende :S)

po geschiedenis over gladiator wat? ging over het bestuderen van de werkelijkheid van deze film (aan de hand van bronnen uit het verleden)

Bedankt jongens, ik ben zelf aan de slag gegaan met een PO over de Golfoorlog dus mocht je daar nog wat over hebben graag, en mocht ik er niet uitkomen dan kies ik er wel een uit ;)

Back