Pr2 Mina in Peugeot carter

markcoret

Viva pr2? :D
Hoi,

Ik kreeg gisteren een aanbod om een pro race 2 te kopen voor een mooi prijsje. Maar wat moet er allemaal gebeuren voordat een pr2 in een peugeot carter gaat passen? Zou de carter 15000 toeren aankunnen icm mhr-rhq?

Mark
 
Advertisement - register to remove this

Je wilt dus een Mina-cili op peug bouwen....

Hou er wel rekening dat het heel veel tijd en werk kost.
Waarmee je allemaal rekening moet houden weet ik niet precies maar denk maar aan de cili ophogen, spoelpoorten bijstellen,carter en cilinder pasmaken enzo..

Misschien verstandig om dit door iemand te laten doen (zoals SPeedpunk ofzo)

Succes :W
 
Je zult 5mm van de cilindervoet af moeten draaien. Waarna je dus je spoelers weer recht dient te trekken. Ook zul je met de tapeinden in de knel komen. Geen eenvoudig werk

PM Speed Punk voor informatie, hij voert dit vaak voor klanten uit.
 
Andere tuners zullen het denk ik ook wel kunnen. De cilinder moet idd afgedraaid worden en de gaten om je cilinder op het carter vast te zetten moeten aangepasd worden.
 
Luuk said:
Je zult 5mm van de cilindervoet af moeten draaien. Waarna je dus je spoelers weer recht dient te trekken. Ook zul je met de tapeinden in de knel komen. Geen eenvoudig werk

PM Speed Punk voor informatie, hij voert dit vaak voor klanten uit.
als ik het goed heb liggen de tapeinden van een pr2 het zelfe als een Team cil 50mm in het vierkant. dat is het zelfde als op peugeot. afdraaien en de spoelers gelijk zetten/carter bewerken is voldoende.
 
Xs-Bui$ said:
als ik het goed heb liggen de tapeinden van een pr2 het zelfe als een Team cil 50mm in het vierkant. dat is het zelfde als op peugeot. afdraaien en de spoelers gelijk zetten/carter bewerken is voldoende.

Ik denk zelf niet dat je het goed hebt en een beetje lag te slapen toen je dit typte :z, als ik mijn aangepaste speed opmeet kom ik diagonaal al rond de 60/65mm uit, en std van hart tot hart diagonaal kom je rond de 70mm uit.. dus ik weet niet waar je deze maten van hebt ? in het vierkant +pippi+:+
{!pro race(mina) moeten tapeinden dus wel van aangepast worden, evenals de team.
 
Last edited:
Back
Top