PPffffeeeeuuuuwwhh

EiNs

KlapperKoning
Nou mensen ben net trug van een
biggrin.gif
"wilde'
biggrin.gif
achtervolging. Wat een idioten. Jzus die gasten doen alles om er eentje te pakken. maarja evo 50 tigje deed goed zijn werk
smile.gif
Misschien..heeel misschien hebben ze me nrplaatje. Kwam er iets later achter dat je licht nog uit moest dus ja...Maakt dat veel uit?

groeten

Advertisement - register to remove this

Tja, kewl die achtervolgingen he?

Ik ben dinsdagavond (carnaval> *burp*) achtervolgd om 4.00 s'nachts!! Ik was nog ff wat aan het drinken bij een maat van me, toen ging ik toch op een gegeven moment maar naar huis...

Da's ongeveer een kilometer, dus ging ik rennen, omdat ik in m'n eentje ongezellig vond (raar spul, drank)...

Opeens kwam er een kerel van een metertje of twee achter me aangerend; "stoppen nu"...

Ik dacht wtf? Politie dus, wat ik aan het doen was..

"Erm, naar huis gaan?" zei ik, zegt die agent dat ik niet moet gaan rennen, want dan ben je "verdacht"...

Adresgegevens genoteerd, en "ik zou er nog van horen"...

Stelletje zielige losers, zeg
smile.gif
smile.gif
...

Thuis gekomen kwam ik niet meer bij van het lachen
smile.gif
smile.gif
!

Greetz.

HEHE kewl bart
biggrin.gif
Sja die gasten weten van narigheid niet wat ze moeten doen.
Tijdens die achtervolging kneep ik em wel ff maar later als je thuis bent is het allemaal wel leuk enzo...en dan kan je er wel om lachen..maarja als ik gepakt was, was ik wel aardig de lul
smile.gif

groeten

Maat van mij laatst ook, kwam een politie auto aangereden, hij smijt zo zijn fiets neer en begint een weiland in te rennen, politie erachteraan, politie, wat ben je aan het doen? hij: ik ren een weiland in. Politie weet dat ze helemaal voor lul staan beginnen erover dat hij toestemming moet hebben om in een weiland te lopen enzo.

Laatst was ik op de fiets (opdefietsja!) enne ik moest even naar de winkel dus smijt die fiets daar zo op de stoep neer, meneer agent stapt uit en zegt dat die fiets daar niet mag neergooien, ik zet hem normaal neer en wil weg lopen die vent pakt me zo vast, en zegt van dat ik een boete kreeg, omdat ik hem niet op slot had!!!! hahaha! hij zo opzoeken in zijn bonnen boekje wat het koste, "oh, ik kan het niet vinden" later kreeg ik een boete voor het niet correct opstellen van mijn fiets, sneue gast!

Aaargh... wat een eikels
smile.gif
smile.gif
...

Met dat weiland is ook koel, zo van "en waar denk jij mee bezig te zijn?" Zeg je "mwoah, ik kreeg opeens ontzettend veel zin om een weiland in te lopen..."
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Greetz.

Ik ben vorige week ook weggereden voor de politie, zaten 2 sukkels in een auto mij te achtervolgen op m'n fiets omdat ik geen licht had
biggrin.gif
biggrin.gif
. Wel zoek gereden trouwens
smile.gif
.

Toen ik nog 12 was en net in de brugklas zat, gingen we altijd met de fiets naar school racen
smile.gif
smile.gif
Oma's op snorfietsen inhalen enzo
smile.gif
Kwam er een keertje een motorwaus aangereden en we moesten stoppen. Zegt die waus dat we te snel reden op de fiets en dat de remmen daar niet op berekend waren
biggrin.gif
Zei die gast nog dat ie het deze keer bij een waarschuwing liet, maar de volgende keer, dan zou ie ons een boete geven
biggrin.gif

Greetz

Whahahahahahaha, te sel rijden op de fiets????? zijn daar ook al regels voor? wat een droeloez die blauwe smurfies....

Ach ja, soms zijn ze wel beetje vaag bezig. Aantal weken geleden werden we (m'n pa en ik) nog klemgereden door 2 politieauto's en werden we gecontroleerd. Hadden ze 5 agenten voor nodig. Zeker bang ofzo. Oke, met een busje rijden 's avonds laat is wel verdacht maar het is wel lekker goedkoop rijden. Diesel en bijna geen wegenbelasting. De avond daarvoor werden we ook al aangehouden. Maar toen geloofden ze ons verhaal niet zo erg wat we daar aan het doen waren. Het gevolg was dat we dus de avond daarna klem werden gereden. Nou ja, ze kennen ons toch niks maken dus die agenten gingen weer snel weg want me pa werd een beetje erg pissed op ze.

Originally posted by prong:
Wat is de constructiesnelheid van een fiets?

gewoon zo hard als je kan.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

kijk is naar die gekke wielrenners die rijden over doorheen kanker gekken zeg.

Gekken zijn het! die wielrenners, echte radraaiers, kwajongens, gespuis!!! hebben die wel licht?? hehehe, zou trouwens wel wat zijn, een wielrenner wedstrijd, en opeens een politie gast zo Heb je wel licht jongeman???

Back