Powerfilter vragen

Ik zou t gewoon de std carb terug doen, die goed afstellen. En de nieuwe carb verkopen en het tunen vergeten.
Als het tenminste een scooter voor dagelijks gebruik is. Wil je er mee gaan racen en er geld tegenaan gooien dan wel doen
 
Als je je dr70 wilt laten tunen kan je beter een snellere cilinder halen. Aangezien tunen vrij prijzig is en de dr70 niet echt veel tuning potentieel heeft. Zorg er eerst maar eens voor dat alles fatsoenlijk loopt..
Afstellen laat ik door een vriend van mij doen die is monteur, en staat bekend om dat hij dat goed kan.
Welke 70 zou goeie tuning potential hebben?
 
Afstellen laat ik door een vriend van mij doen die is monteur, en staat bekend om dat hij dat goed kan.
Welke 70 zou goeie tuning potential hebben?
Ik neem aan dat je hem luchtgekoeld houdt, in dat geval: polini corsa ;)
Post automatically merged:

Ik neem aan dat je hem luchtgekoeld houdt, in dat geval: polini corsa ;)
(Dit is overigens wel andere koek vergeleken met een DR maja is wel leuk spul en gietijzer...)
 
Ik neem aan dat je hem luchtgekoeld houdt, in dat geval: polini corsa ;)
Post automatically merged:


(Dit is overigens wel andere koek vergeleken met een DR maja is wel leuk spul en gietijzer...)
Betwijfel of mijn setup dit grappig zou vinden. Is wel een hele duur cilinder gelijk, standaard krukas overleeft dat denk ik niet lang
 
Als je wilt gaan tunen is een goede krukas een van de eerste stappen.
De onderdelen gaan al aardig wat geld kosten. Als je het gratis kan laten tunen enz wordt het niet gigantisch duur.
 
Als je wilt gaan tunen is een goede krukas een van de eerste stappen.
De onderdelen gaan al aardig wat geld kosten. Als je het gratis kan laten tunen enz wordt het niet gigantisch duur.
Heb vrienden die veel van scooters begrijpen en goeie monteurs zijn, helaas is tunen niet iets wat ze kunnen doen.

Maar bedankt jongens voor het helpen. Denk dat ik de 20.5 carb hou met std luchtfilter en gwn zo afstel. Na dat ik mn krukas lagers fix want die zijn ook na de tering
 
Back
Top