Powercommander houd bij 45 in

ik heb een powercommander gekocht maar als ik op de 45 zit houd hij in (net of iemand aan het remmen is op de 45)
hij ongrends wel gewoon.. iemand die mij hiermee kan helpen?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je hebt hem gekocht? Waarom?

Hoe liep hij eerst? Wat voor scooter of brommer is t?

Je laatste bericht is niet te begrijpen voor mij. Kun je dit wat duidelijker uitleggen?
 
Last edited:
Hieruit concludeer ik dus dat wanneer de Power Commander moet gaan ingrijpen op de signalen van de 45kmpu ECU, dit niet volledig naadloos gebeurd.
De Power Commander grijpt dus te laat in als de ECU al in de aanloopcurve zit van de begrenzing.
Dit kan aan het software image liggen die in de Power Commander zit, hiervoor zou je de verkoper moeten contacteren.

Was de scooter nog origineel af had je eventueel al iets gedaan met de vario?
 
Hieruit concludeer ik dus dat wanneer de Power Commander moet gaan ingrijpen op de signalen van de 45kmpu ECU, dit niet volledig naadloos gebeurd.
De Power Commander grijpt dus te laat in als de ECU al in de aanloopcurve zit van de begrenzing.
Dit kan aan het software image liggen die in de Power Commander zit, hiervoor zou je de verkoper moeten contacteren.

Was de scooter nog origineel af had je eventueel al iets gedaan met de vario?
heb er een malossi performance buis ingedaan weet niet of da uitmaak
 
Ik heb net wat geprobeerd van berg afvaart en daar ging ie in een keer naar de 60 maar op een rechte weg blijft hij op 45 hangen
 
Last edited:
Back
Top