power one of Malossi Variateur Multivar

welke kleur druk veer

  • wit

    Votes: 4 40.0%
  • geel

    Votes: 6 60.0%

  • Total voters
    10

emielvs

Well-Known Member
hallo ik ben emiel
ik had hier laatst ook al een vraag gesteld over de power one alleen is de multivar beter want daar hoor ik goeie verhalen over en at voor gewicht rolletjes krijg je erbij en zijn dat de goede gewichten of moeten ze lichter en is de druk veer ook al goed of moet dat een gele zijn.
bijvoorbaad dank.

oja ik heb een beta ark yasuni r helemaal ontgrenst
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Mulitvar heb ik de ervaring mee dat de laag er vrij snel af gaat , en volgens meerdere mensen is een powerone vario weinig minder dan een multivar.

de MHR vario is wel goed , mja , kost ook weer een stukje meer :p
 
en wat voor gewicht rolletjes en welke drukveer moet er dan in ongeveer voor rolletjes zat zelf te denken aan 4 en 5 en dan kan ik daar nog een beetje mee mixen
 
moeten wij dat ruiken ofzo?

begin idd maar met wat je zelf aangeeft, dit ligt toch helemaal aan jezelf.... 6 gram kan goed zijn, maar ook wel dat je 3,5 gram nodigbent

kortom, niemand kan je zeggen wat je nodig bent

edit ik zou een power 1 nemen, stukje goedkoper en net zo goed
 
Persoonlijk vind ik een multivar toch echt een stukje beter, mja, voor zo'n setup goed zat. Bij de power1 gingen hier steeds die plastic geleiders stuk, en daar heb ik met een multivar geen last van.
 
alleen bij een multivar mist na luttele km's de hele coatinglaag van de vario :p
Mja dat vind ik ook een beetje overdreven, ik heb er nu 3000km opzitten en hij ziet er nog perfect uit. Voor een scooter die je dagelijks gebruikt en lange afstanden mee rijd is misschien idd een power1 vario beter.
 
over rolletjes kan niemand je zeggen welke je er in moet doen dat zul je zelf moeten gaan testen wat het beste rijdt

persoonlijk vind ik mhr vario beter maar voor jou setup zal het weinig verschil maken dus power one kan best
 
Back
Top