Power one led

MauBrouw

New Member
Ik ben power one led aan het aansluiten op Zip iGet.
Achter werkt alles naar behoren. Voor alleen niet, in de instructie filmpjes staat dat je de witte draad moet verbinden met de witte draad achter het contact slot.
Achter het contactslot zit een stekker met maar 2 draden (maar geen witte), niet zoals in alle filmpjes 3 of 4.
Weet iemand waar ik deze aan moet sluiten, dat ie zodra ik het contact aanzet de dagrij verlichting (voor) aanspringt?
Het gaat hier om een Euro5 Piaggio Zip, 2021 model dus.
Ik kan hier geen filmpjes over lindenop YouTube, en aangezien de draden met een snijverbinding blokje verbonden worden, wil ik zeker weten dat ik het goed doe.

Alle info is welkom,
Paul
 
Advertisement - register to remove this

Paul,

Helaas heb ik geen schema's van de relatief nieuwe scooters maar je zegt dat je maar twee draden hebt bij het contactslot.
Dus eentje is de vaste plus en gaat naar de accu en de andere is de geschakelde plus.
De geschakelde plus moet je hebben, dus als je weet welke draad naar je zekering/accu gaat weet je ook welke de geschakelde plus is, simpeler kan niet, denk ik zo.....

By the way, ik zie dit is een nieuwe scooter, realiseer je dat je met deze actie geen recht meer hebt op garantie!!!
 
En aansluiten met die “snijblokjes” is ook flut.
Geeft een slechte verbinding en kans op storingen. Beter de draden solderen en afwerken met krimpkous.
Meet met een multimeter op welke draad gelijkstroom staat.
Wisselstroom is funest voor led verlichting.
 

Attachments

  • 678EE616-E538-4A33-A5A3-2C0526C087BF.jpeg
    678EE616-E538-4A33-A5A3-2C0526C087BF.jpeg
    241.8 KB · Views: 8
Back
Top