Power 1 vario

Robzorz

Woeiii
Hee, heb als laatste onderdeel voor me scooter voor wat ik nodig heb om hem weer te starten een Power 1 vario gekocht, heb gewoon de handleiding (denk ik dan) gevolgt alleen me vario blokkert, zelf met kicken krijg ik me kickstart niet naar beneden. Dit ligt niet aan me krukas want die draait wel gewoon als ik alleen me halfpoelie er bijvoorbeeld opzet. Iemand enig idee waar dit aan leg, want ik wordt er een beetje lichtelijk emotioneel van+ralf+
 
Advertisement - register to remove this

Heb je de krukas helemaal leeg gehad? En heb je de elektrisch start koppeling weer terug gezet? Niet toevallig een dik busje vergeten tussen startkoppeling en keering krukas? Als dit mina horizontaal betreft..
 
Ja, dit gaat over een mina hori blok, alleen ik heb me krukas erin laten zetten bij 3BR, dus die zullen wel weten hoe het moet, en hij draait wel gewoon als ik alleen me halfpoulie erop zet:X
 
Ok, ik heb hem nu gestart alleen nu zonder die opvulring want dan blokkeert hij niet, dit is heel vreemd want er staat wel op dat hij ertussen moet. Zometeen loopt het stuk en dan kan ik weer opnieuw beginnen. Iemand enig idee waar dat dan aan ligt?
 
Back
Top