Power 1 racevario minder trekkracht.

Luikie

Well-Known Member
Ik heb sinds 1 week een power 1 raca vario in speedfight gezet. maar nu heeft ie minder trekkracht. ben al met gewichten bezig geweest vanaf 5.2 tot 9.5 heb ook al een gele achterveer geprobeerd. voor de rest is alles aan de scooter standaard. alleen de prop is uit de uitlaat. iemand enig idee wat ik verkeerd doe ?
 
Advertisement - register to remove this

vario ring ? zit die ook in een race vario dan ? volgens de handleiding moest ik eerst 2 ringen van 1 mm op de krukas schuiven dan de vario en dan een ring van 0,5 mm en dan de tandwiel van de kickstarter.
 
gewoon een kwestie van afstellen , maar het is ook niet gezegd datje met en andere vario beter uit bent , de std vario van peugeot is al erg goed.

verder gebruik ik zelf met std vario al 11 gram gewichten onbegrensd vaak , dus kan zijn dat je met deze vario ook wel hoge moet. de standaard gewichten van 9 gram zijn eigenlijk al te licht.
 
dat ligt eraan of ie teveel of te weinig toeren draait , als ie teveel toeren draait trekt ie ook niet.

maargoed , ik stel m niet af , daar ben jij mee bezig , jij moet dus de inschatting maken draait ie te veel of te weinig toeren.
 
Back
Top