This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
Naast een hond en 2 aquariums hebben wij thuis ook een vijver.
Net een nieuwe vis gekregen, het is geen Akwaliteitje...
Zo ook de koi`s die er nu al zijn... (we hebben ze dan ook gekregen)

excuses voor de kwaliteit...



De nieuwe in z`n zak;











Steuren, 4 van die met panser platen (guldenstaedt voor de insiders)
en 2 andere soorten (van ieder eentje) een is iig een sterlet, de andere onbekend.







 
Last edited:
Ik kick hem maar weer ff na een jaartje Heb hem toch zelf gestart dit topic

Hond Donna, 7 jaar..



Kat Tommie, 13 jaar..

 
Mijn hond:
naam is blixum

verhaal erbij :+
we gingen een pup kopen, komen we daar aan, blijkt het kreng al een paar maand oud te zijn.
helemaal onder de vlooien, knik in zun staart omdat ie ergus tussen was gekomen en kromme achterpoten niet normaal meer.
kromme achterpoten ivm dat ie in een heel klein hokje had gezeten met de rest.
geen ouders te bekennen en nog geen enkel spuitje gehad.
zei me ma gelijk, kom we gaan.
was ik het niet mee eens en heb toen tog 70 euro voor het beest neergeteld omdak um fucking zielig vond en die kerel um niet voor minder mee gaf.
VEEEL mee te stellen gehad met ut beest.
door veel te wandelen spelen e.d. zijn de achterpoten recht gaan staan, vlooien was ie snel zat af.. gelijk spuitjes gehaald @ dierenarts etc etc.

Nu heb ik echt een kktof beest
super trouwe vriend, helemaal verslaafd aan achter alles aanrennen wat rond is en naar mij brengen en ontzettend rustig wat niet gebruikelijk is voor een jack russel

foto:


verder hebben we ook nog een bijna 10jaar oude golden retriever ( naam: bonnie ) en een konijn( naam: puk ) :+
 

Amber

Amber en Grietje in de winter lekker energie kwijt raken

Amber en ik tijdens het springen.

Van de konijnen staan er geen, maar heb dus ook 2 konijntjes
 
Mijn miauwwww, Tijgertje



en die van m'n zusje, Timmie (bijgenaamd Timmehhhhh :+)



Kleine profielschets, Tijgertje is klein maar vangt zo'n beetje elk beest wat rond het huis loopt Van muis tot konijn zeg maar :X En Timmie is daar te lui voor, die kan volgens ons alleen een dier vangen alsie voor zn neus dood neervalt. Of hij pakt er een af van Tijger die net dood is

We hebben ook nog schapen, stuk of uhhh 13 (waarvan 7 lammetjes). Maar dat zijn niet echt huisdieren
 
aah vete beeste allemaal nu mijne

Mijn hond houd wel van posere



maaarrr na een tijdje is ook mijn hond het zat en gaan de poten voor het gezicht



haha en ff een normaale foto, net naar de kapper geweest



en me andere beeste



en mijn andere op de foto met krekel klaar om opgeslokt te worde





nou eve korte beschrijving danmaar

Hond heet benzjie is 10 jaar oud inmiddels ene ja geniet vant leve haha
de hagedissen kweet niet of mensen er bekend mee zijn iig die bruine is een Anolis carolinensis, tis eigk een kamelion soort ook de draaiende ogen en kan verkleuren groen en bruin.. maar is een stuk sneller en andere vorm enzo en die andere is een Mabuya skink gewoon een vreet beest
 
Dit is mijn hond, een Labrador Retriever, genaamd "Boy"


Dit is mijn kat, Joe, gevonden terwijl hij miauwend in een vuilcontainer zat toen hij nog een kitten was.
Het was de bedoeling hem naar het asiel te brengen, maar hij is op vrijdag avond gevonden, zaterdag en zondag is het asiel dicht en tegen de tijd dat het maandag werd wou ik hem niet meer weg brengen.
 
Last edited:
Hier dan ook maar efftjes foto van mien hond...

Het is een golden retriever zoals je wel kunt zien..
hij heet Rex ( ook wel Rexhond )

*hier in 'Not Guilty' mode*
 

Attachments

  • Rexhond.JPG
    43.1 KB · Views: 230
wij hebben hier 2 honden, een ervan is helemaal 8P geen foto's van, dan nog 1 kat 1 vogel, een heleboel vissen..

en dan nog 6 van deze beesten:



worden nog 3x zo groot:X

is echt grappig als je ziet hoe ze in het aqua met elkaar comuniceren
 
Ik heb ook mooie hond, mechelse herder van 10 jaar oud. En nog zo speels als een jack russel van 1 jaar . Verder laat hij ook gewoon alles met zich doen en gromt en bijt niet .. alleen naar andere honden :X

Hier heeft hij RTC pet op :*
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.