This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
dan ook ff mijn beesten:

Je ziet het er niet echt aan af, maar het is echt een cavia

voorkant cavia


cavia achterkant

en we hebben ook nog vissen:




 
S`am said:
moest onze kat hier op de salon tafel zitten zat ze er wss niet lang op ... ze mag hier zelfs niet in de zetels ... vind ik wel een beetje overdreven ...

Mag ze hier ook niet, en ook niet in de stoelen.. Maar ik had haar voor de foto er ff opgezet
 
Iemand geinteresseerd in een katje? Of 8 misschien? Beide poezen waren zwanger en nu zijn ze twee dagen na elkaar bevallen en hebben we 8 kittens :| Ze zijn wel heel stoer :W Oogjes gaan net een beetje open
 

Hehe, ik ken dit wel..... Had ook een rottweiler maar die vond het nodig een vrouw in haar arm te bijten.
 
Dribbel :W (kruising tussen een Chichu en een vlinderhondje)





Ga binnekort wel ff naar mijn moeder om de rest van de huisdieren op de korrel te nemen
Daar hebben we nog 2 konijnen, 1 cavia en heel veel visjes..
 
Last edited:
Hier mijn kleine dierentuin:


Benji, een Maltezer.


Loekie, een Rozella


Pukkie een cavia

/edit/ en ja de nagels van de cavia zijn geknipt /edit/
 


Sarah , in asiel meegenomen omdat ze terwijl andere hysterisch tegen het hek op liepen springen zij zielig in een hoekje zat dood te gaan

ze is 2 , te sterk , weegt 42 kg en trekt mij met 1m92/100kg onderuit als ze wilt :X

overigens ook verwend , gewiekster dan ze eruit ziet , bedelen kan ze als geen ander
 
Status
Not open for further replies.